    From: gadacz <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: aktualizacja danych w KRS
    Date: Tue, 03 Sep 2013 12:44:47 +0200

    Witajcie,

    nie wiem, czy do końca to poprawna grupa dla mojego pytania,
    ale jest to związane ze sądami.

    Otóż mam zarejestrowaną sp. z o.o.

    Wg wymagań sądu, dostarczyłem wzory podpisów,
    nip regon i inne pierdoły, na ichniejszych formularzach.

    Z tego co doczytałem w sieci, sąd ma 14 dni na wprowadzenie zmian,
    o ile nie było błędów.

    Mija już miesiąc od uzupełnienia danych,
    a w KRS widoczne są tylko dane rejestrowe,
    które zostały uzupełnione przy zakładaniu spółki
    przez S24 (przez internet).

    Pytanie jest następujące,
    zakładam, że skoro do dziś nie dostałem
    informacji, że coś jest nie tak,
    to dane powinny być już uzupełnione w KRS(w internecie)?

    I jak często baza KRS jest aktualizowana?

    za pomoc z góry dziękuję

    pozdrawiam
    gadacz