  • 1. Data: 2002-10-03 17:39:38
    Temat: adwokat- miejscowy czy spoza miejsca gdzie toczy sie sprawa?
    Od: "Ewa" <e...@p...fm>

    Generalnie pytania, jak w temacie.
    Zakładając, że mieszkam w Wa-wie a sprawe mam w jakiejś malej miejscowości,
    gdzie kazdy kazdego zna - to, co waszym zdaniem jest lepszym rozwiazaniem,
    tj, bardziej korzystnym dla sprawy - wynajac adwokata z Wa-wy czy z
    miejscowości, gdzie toczy sie sprawa?

    Ewa

  • 2. Data: 2002-10-03 19:32:35
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'Ewa' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:anhvcq$484$1@foka.acn.pl taką oto treść:

    | lepszym rozwiazaniem, tj, bardziej korzystnym dla sprawy - wynajac
    | adwokata z Wa-wy czy z miejscowości, gdzie toczy sie sprawa?

    Z tej miejscowosci gdzie toczy sie sprawa. Taniej i raczej pewniej. Pisze
    "pewniej" bo jednak roznie bywa.

    pozdrowienia
    ->piotr

  • 3. Data: 2002-10-03 19:35:39
    Od: "Ewa" <e...@p...fm>

    > Z tej miejscowosci gdzie toczy sie sprawa. Taniej i raczej pewniej. Pisze
    > "pewniej" bo jednak roznie bywa.

    dzieki
    powiem jeszcze tak - koszty nie sa wazne
    czy teraz ta sama opinia?

    Ewa

  • 4. Data: 2002-10-03 21:32:02
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'Ewa' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:ani66a$8dp$1@foka.acn.pl taką oto treść:

    | powiem jeszcze tak - koszty nie sa wazne
    | czy teraz ta sama opinia?

    Tak.
    Przejedz sie do sadu i popytaj sekretarek (szczegolnie w wydziale, ktory
    Ciebie dotyczy) kto jest dobry. Nie bardzo moga oficjalnie mowic, ale jak
    sie "usmiechniesz" to moze cos powiedza.

    Mysle, ze za jednego adw. w Warszawie mozna oplacic z dwoch na "prowincji".
    A tak z ciekawosci jakie to miasto?

    ->piotr

  • 5. Data: 2002-10-04 05:40:15
    Od: "Ewa" <e...@p...fm>

> [...]
    > Ciebie dotyczy) kto jest dobry. Nie bardzo moga oficjalnie mowic, ale jak
    > sie "usmiechniesz" to moze cos powiedza.

    a nie obwaial bys sie tego, ze np. trafisz na znajomego tego, kto cie
    oskarza? W malych srodowiskach kazdy kazdego zna :(

    Ewa

  • 6. Data: 2002-10-04 14:13:41
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'Ewa' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:anj9k1$15k$1@foka.acn.pl taką oto treść:

    | a nie obwaial bys sie tego, ze np. trafisz na znajomego tego, kto cie
    | oskarza? W malych srodowiskach kazdy kazdego zna :(

    bez znajomosci sprawy ciezko cos powiedziec. napisz w skrocie o co chodzi
    (charakter sprawy, strony itp).

    ->piotr

  • 7. Data: 2002-10-05 15:41:01
    Od: "Profil1" <w...@x...wp.pl>

    Odpowiedz jest prosta i trudna jednoczesnie. Adwokat warszawski moze byc
    bardzo drogi a na pewno policzy dodatkowe koszty za badanie sprawy w terenie
    i np. przyjazd na rozprawe do miejscowosci w ktorej bedzie toczyl sie
    proces. Zaleta adwokata jest to ze zna lokalne uwarunkowania i moze znac
    srodowisko sedziowskie (a srodowisko to - jego). Proponuje zatem lokalnego,
    dobrego fachowca z miejsca zdarzenia.
    Pozdrawiam
    Maciej Wajs