  • 21. Data: 2008-02-15 11:37:04
    Temat: Re: adres zamieszkania prezesa spółki
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 11:22:39 +0100, 666 napisał(a):

    > No i są spółki, których akta są permanentnie w teczce/szufladzie/biurku
    > sędziego, i z takimi się nie zapoznasz. JaC

    A to wiem ;-) niedawno miałem taką sytuację, trzeba było wywołać małą
    panikę i dopiero się poznajdywało ;-)

    PS naprawdę nie możesz pisać pod cytatem? To w sumie zwyczaj, byłoby
    łatwiej Cię czytać, bo do powiedzenia coś masz ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać