  • 171. Data: 2019-05-08 20:10:03
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 06:48, Shrek pisze:

    > Przestań przekręcać - dyskusja była o tym, że kretyn nie wydał AED, bo
    > (według ciebie):
    > - ukreadną,
    > - nie pomoże,
    > - a nawet zaszkodzi

    I on z tych powodów nie wydał tego AED? Czy sądzisz, ze nei wydał, bo
    przewidział, ze ja zwrócę na te aspekty uwagę? A może to jakiś
    jasnowidz? Ty nei widzisz, ze w swoich głupotach zaczynasz sie już p
    oprostu zapętlać, jak stary komputer?

    > Patrz misu - to tak samo jak z AED. Ale ponieważ mamy tu eksperta -
    > jesteś pewien jak chcą zrobić ekg w karetce to podłączają kliejnta pod
    > defibrylator?

    Nie, nie jestem pewien. Nie mam zielonego pojęcia, co oni w tej karetce
    mieli. Może faceta do lampy błyskowej podpinali.

  • 172. Data: 2019-05-08 20:12:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ty nei widzisz, ze w swoich głupotach zaczynasz sie już p
    > oprostu zapętlać, jak stary komputer?

    nowy się nie zapętla ? pytania się mnożą:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 173. Data: 2019-05-08 20:12:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 06:59, Budzik pisze:

    > Byc moze własciciel basenu, myslac w ten sposób, równiez pokazuje ze nie
    > jest dobrym człowiekiem.

    Ale nadal go9 zamknąć za to nie można.

  • 174. Data: 2019-05-08 20:16:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ehem.
    > Głęboka rana cięta. Z ofiarą siedzi jakiś gość i ręką sciąga ranę z
    > której leje się krew. Ufff, mam co prawda jałowe bandaze, opaski
    > uciskowe i całą resztę, ale już ktos ofierze udziela pomocy więc mogę
    > sprawę olać.

    Marcin, ja nie twierdzę, ze olanie jest dobre. Twierdzę, że facet nie ma
    takiego obowiązku i nie można go za to napiętnować. Kursy KPP ma cała
    masa osób. Ale to nie zobowiązuje Cię do udzielania pomocy bardziej, niż
    każdego innego przechodnia.

    Obowiązek ma Państwowe Ratownictwo Medyczne (to nie tylko Pogotowie
    Ratunkowe) a w podstawowym zakresie, każdy, kto jest obok.

  • 175. Data: 2019-05-08 20:18:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 06:50, Shrek pisze:

    > I każdy z nich miał przy sobie AED - bo ot tym rozmawiamy? Nie zmieniaj
    > tematu. Chodzi o to, że odmówił wydania aed, wbrew ocenie osoby, która
    > _była_ na miejscu i pomocy próbowała udzielić. Po raz kolejny próbujkesz
    > zmienić temat dyskusji.

    Już Ci tłumaczyłem, że nie miał obowiązku wydać "swojego" AED i tyle.
    Znajdź przepis nakazujący mu to, albo przestań bzdury wypisywać.

  • 176. Data: 2019-05-08 20:19:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 06:38, Shrek pisze:

    > Już pal sześć, że nie poszedł (poszła w końcu koleżanka). Chodzi o to,
    > że odmówił wydania sprzętu, wbrew prośbie (a w zasadzie żadaniu) osoby
    > udzielającej pomocy. To też tylko część problemu - ratownik się nie
    > popisał, nie on pierweszy nie osdtatni. Problem jest, że policjant go
    > broni przypisując mu (nie dziennikarze!) coraz głupsze uzasadnienia jego
    > decyzji i wprowadzając w błąd społeczeństwo.

    To wskaż w końcu ten przepis mu nakazujący wydanie ten AED, a nie
    wprowadzaj ludzi w błąd. Odgrzewasz temat już od blisko roku, ale
    przepisu nie wskazałeś. Mam podstawy sądzić, że nie ma takiego przepisu.

  • 177. Data: 2019-05-08 20:20:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I on z tych powodów nie wydał tego AED?

    Cholera wie z jakiego. Ponoć (dziennikarze donoszą) tłumaczył się
    właśnie tym, że wie lepiej i zdalnie ocenił, że niepotrzebny. Resztę
    wymyśliłeś ty (no może tą bzdurę o szkodzeniu na spółkę z dyrektorem
    basenu co potem swojego ratownika próbował tłumaczyć). Żenada.

    > Czy sądzisz, ze nei wydał, bo
    > przewidział, ze ja zwrócę na te aspekty uwagę? A może to jakiś
    > jasnowidz? Ty nei widzisz, ze w swoich głupotach zaczynasz sie już p
    > oprostu zapętlać, jak stary komputer?

    Znaczy sugerujesz, że skoro ty wymyśliłeś głupotę post factum, to on
    musiał wcześniej twoje fale mózgowe odbierać? Może rzeczywiście
    nadajecie na tych samych falach, ale sądzę, że sam wymyślił głupotę w
    stylu diagnozy na odległość, a potem ty próbowałeś dorobić teorię do
    jego zachowania, brnąc w coraz bardziej bezsensowne tłumaczenia. Coś jak
    głupi i głupszy.

    > Nie, nie jestem pewien. Nie mam zielonego pojęcia, co oni w tej karetce
    > mieli. Może faceta do lampy błyskowej podpinali.

    To jak nie masz pojęcia, to skącz już pisać farmazony na temat pierwszej
    pomocy, bo naprawdę robisz chujową robotę - jeszcze ci ktoś uwierzy. Nie
    przystoi funkcjonariuszowi policji na podstawie idiotycznych i
    fałszywych założeń tłumaczyć obywatelom, że nie ma potyrzeby udzielania
    pierwszej pomocy, kiedy jej należy (i jest to poparte odpowiednimi
    zapisami w prawie) udzielić.

    Shrek

  • 178. Data: 2019-05-08 20:22:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 14:59, Budzik pisze:

    > Nie rozumiem tego. Gdybym to ja probował komus pomoc, pobiegł po aed i
    > jakis głupek by mi takie głupoty tłumaczył to nie wiem czy nerwy by
    > wytrzymały.

    Jakbyś go siłą zabrał - bo zakłądam, ze o tym piszesz - to byś popełnił
    przestępstwo rozboju. Nie wykluczam, ze sąd by uznał, że działałeś w
    stanie wyższej konieczności (jak rozbicie szyby w samochodzie celem
    zdobycia apteczki), ale w każdym razie wolał bym nie sprawdzać w
    praktyce, co sad na coś takiego.

    > Ano tego nie rozumiem najbardziej.
    > Zamiast podkreslac jak to bardzo NIE BYLO OBOWIAZKU PRAWNEGO wydania AED,
    > powwinien podkreslac jak bardzo była taka koniecznosc moralna!
    > Przyzwoitosc nie jest w cenie?

    A to grupa o nazwie "prawo", czy "moralność"?

  • 179. Data: 2019-05-08 20:23:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już Ci tłumaczyłem, że nie miał obowiązku wydać "swojego" AED i tyle.
    > Znajdź przepis nakazujący mu to, albo przestań bzdury wypisywać.

    Dostałeś - ma obowiązek udzielić pomocy. Skoro ma AED, to w razie
    potrzeby ma obowiązek go użyć lub udostępnić - mieści się to w zakresie
    art. 162.

    Nie życzę ci, żebyś w razie potrzeby trafił na podobnego sobie.

    Shrek

  • 180. Data: 2019-05-08 20:23:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 06:40, Shrek pisze:

    > Szukać daleko nie będziesz - tak misiu to twój argument (nie
    > dziennikarzy). Podchwycony przez JFa (jako adwokata diabła - on zawsze
    > tak  robi). Tak misiu - to ty wymyśliłeś, żę AED nie należu udostępniać,
    > bo jeszcze ktoś ukradnie. Jak będziesz się wymigiwał, to ci zacytuje i
    > będziesz szczekac.

    Po roku nie chce mi się nawet sprawdzać, coś poprzeinaczał. Wskaż
    przepis nakazujący wydanie AED, a nie marudź.