  • 31. Data: 2006-02-11 10:59:19
    Temat: Re: aborcja
    Od: sobate <s...@s...pl>

    Ale za granicą jest o połowę taniej i legalnie z komfortem z gwarancją że
    zostanie to wykonane.

  • 32. Data: 2006-02-11 12:40:32
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "sobate" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ale za granicą jest o połowę taniej i legalnie z komfortem z gwarancją że

    w takich włoszech, jest to legalne i bezpłatne dla wszystkich obywatelek
    unii europejskiej, komfortowe i jest jak wizyta u dentysty.Ot taki katolicki
    kraj, nie to co u nas.

    J.

  • 33. Data: 2006-02-11 17:00:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Nie musiało. Widziałeś kiedykolwiek podręcznikowo działający
    > organizm? ;-) Teoretyznie kończyć ten mechanizm też powinien
    > w określonym momencie, a jednak ~60 latki rodzą od czasu do
    > czasu dzieci. 9-latki w ciąży też już miewaliśmy nawet tylko
    > w naszej PL, więc założenie że bywały w innych krajach jest
    > na moje oko słuszne ;-)

    Wiesz, ja użyłem sformułowania "mało prawdopodobne" (zwłaszcza jeśli
    weźmiesz pod uwagę, że Anglia jest deczko bardziej na północ) a nie
    "niemożliwe".

    Oczywiście jeśli to była jakaś imigrantka z Indii albo innego południa,
    to wycofuję to zastrzeżenie całkowicie ;)

  • 34. Data: 2006-02-18 22:33:42
    Od: "katolik" <k...@w...pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    sobate napisał(a):
    > Czy rząd polski ma prawo nie wypuścić z kraju polskiego obywatela (np
    > który ma mniej niż 18 lat) jeśli wie że on chce dokonać aborcji za granicą
    > ?
    >
    > Była głośna sprawa kilka lat temu zgwałconej przez ojczyma 12 latki z
    > Iralndii i debatowano czy może dostać paszport żeby mieć aborcję w Anglii.
    > Paszport dostała i miała tam aborcję.

    #ale u nas aborcja jest dopuszczalna jesli ciaza jest wynikiem gwaltu
    #
    #sg

    Na szczęscie już nie długo. W końcu zmienią te przepisy i jedynie słuszna
    myśl zatriumfuje.
    Morderstqo nienarodzonych należy karać. Bez względu na ranice i chore prawo.

    pzdr
    Marian

  • 35. Data: 2006-02-18 22:37:34
    Od: "Tomasz Czapla" <t...@i...pl>

    Użytkownik "katolik" <k...@w...pl>

    > Na szczęscie już nie długo. W końcu zmienią te przepisy i jedynie słuszna
    > myśl zatriumfuje.

    Mam pytanko. Kiedy te przepisy zmienią?
    Bo wydaje mi się, że prędko nie zmienią.

    Charlie