  • 11. Data: 2004-12-06 19:41:29
    Temat: Re: abonament RTV raz jeszcze ;)
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cp20af$a5t$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >

    > To wszystko sie zmienia z
    > programistów
    > Prosze
    > jezykow
    >>

    > Do lutego mam przerwe w studiach (studiuje matematyke), zaliczony semestr
    > 1 i 3 w drugim niestety
    > jeden gezamin oblalem u dosc surowego wykladowcy, nie wiem, moze zna Pan
    > to nazwisko, Profesor Gromadzki.
    > Na szczescie regulamin UG zezwala na wznowienie studiów bez zadnych
    > egzaminow, więc automatycznie je
    > niedlugo wznawiam.
    >
    > Obecnie ucze sie jezyka C++ (z biblioteka wxWidgets) i ksiegowosci .

    Widzę, że każdy temat może być pretekstem do dyrdymalenia o d. Maryni, może
    te wyznania przeniesiecie na priva, albo do stosownej grupy?
    nn

    ---

  • 12. Data: 2004-12-07 10:35:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Widzę, że każdy temat może być pretekstem do dyrdymalenia o d. Maryni,
    może
    > te wyznania przeniesiecie na priva, albo do stosownej grupy?
    > nn

    kompleks jakis czy co? Jezeli ma Pan zamiar komentowac post to caly a nie
    wybiera 1/5 i pozniej pisze cos takiego.

    P.

  • 13. Data: 2004-12-07 10:48:57
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):

    > kompleks jakis czy co? Jezeli ma Pan zamiar komentowac post to caly a nie
    > wybiera 1/5 i pozniej pisze cos takiego.

    Zważ Młody Człowieku, że to wątek o abonamencie RTV, a nie o
    trudnościach w zaliczeniu semestru i prywatnych zainteresowaniach w
    dziedzinie informatyki, jak chcesz sobie pogawędzić z Doktorem o
    problemach życia codziennego, to masz całe mnóstwo innych miejsc w sieci ;)
    nn

  • 14. Data: 2004-12-09 08:51:21
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > pytam, bo wielu z tych wiezniow moglo by sporo zarobic piszac soft.
    > Wystarczy dobry pomysl, a czasu jest duzo :-)
    >

    > P.

    pod warunkiem ze nie siedza za wykroczenia teleinformatyczne,
    komputerowe, itp :)