  • 141. Data: 2020-06-19 18:13:44
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.06.2020 o 12:28, Olin pisze:

    > Niech mnie ktoś uszczypnie, ale w okresie słusznie minionym nie można było
    > legalnie wyjść na Kremenaros. Szlak niebieski schodził z Rabiej Skały do
    > Moczarnego i górnej części Wetliny, a potem wchodził na Wielką Rawkę, tak
    > jak obecny zielony.
    > Chodzenie poza szlakami w strefie nadgranicznej, a już szczególnie świętą
    > drogą graniczną, było zakazane.

    W rzeczy samej - szlaku nie było. Ale i tak wszyscy starali się robić
    wypad do słupka, jeśli wopu nie było widać. Byłem w 1989 - szlak był
    jeszcze tak samo, ale rozprzężenie graniczne już panowało.

    Potem przeznakowano przez szczyt, ale dla odmiany zakazano wstępu do
    Moczarnego pod pretekstem ochrony przyrody, chociaż personel jeździ tam
    sobie samochodami.

    MJ

  • 142. Data: 2020-06-19 20:04:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.06.2020 o 17:48, J.F. pisze:

    > A mial jakis powod "przyczepiac sie" ?
    > No moze byl urzednikiem panstwowym i chcial im powiedziec ze granica
    > zamknieta do odwolania.

    Być może.

    > Wiec raczej to oni sie do niego przyczepili.
    > Bo fotografowal, czy bo mysleli, ze przez granice przechodzi ?

    Albo jedno i drugie. Mogli sadzić, ze granica jest gdzieś kawałek dalej.

    --
    Robert Tomasik

  • 143. Data: 2020-06-20 11:02:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

> [...]
    > jak obecny zielony.
    > Chodzenie poza szlakami w strefie nadgranicznej, a już szczególnie świętą

    W zasadzie było zakazane. Ale można było uzyskać jednorazowe
    pozwolenie od SG. O ile pamiętam w Wetlinie. Byłem na Kremenarosie,
    bodajże, w 87 lub 88 roku. Pozwolenie to było w wydawane bez żadnych
    problemów. Ustne. Tylko dostawało się jakąś karteczkę-cegiełkę za
    drobną opłatą na cośtam.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 144. Data: 2020-06-20 12:23:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 11:02, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > bodajże, w 87 lub 88 roku. Pozwolenie to było w wydawane bez żadnych
    > problemów. Ustne. Tylko dostawało się jakąś karteczkę-cegiełkę za

    No myśmy też właśnie zgłaszali. Natomiast "cegiełek" nie pamiętam.
    Pamiętam, że właśnie dyżurny prosił, byśmy wzdłuż ukraińskiej granicy
    nie szli samą granicą.

    --
    Robert Tomasik

  • 146. Data: 2020-06-21 10:59:59
    Temat: Re: a więc wojna! [Mapka głupcze!]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie, Masz zdjęcie masz GM. Jak sam nie dasz rady to ci rozrysuje
    > rzekę, mostek, grancę, zaporę kapliczkę i obóz szwejów. Naprawdę
    > jedno zdjęcie i gm robią całą robotę jeśli ktoś ma orientację
    > przestrzenną na poziomie ślimaka.

    aleprzeciez Filip nie chce wiedziec.
    On chce tylko napisac ze ktos jest guuupiii....!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 145. Data: 2020-06-21 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Od gazu? Prądu? Kanalizacji? Bo graniczne określa prawo i mają
    > tablicę o treści (z głowy piszę) "Granica Państwowa -
    > Przekraczanie wzbronione".

    Ogladałem ostatnio mecz ligi angielskiej.
    Piłka wpadła razem z bramkarzem do bramki, wszyscy to widzieli ale
    sedzia pokazuje ze nie ma bramki bo mu zegarek od technologii goalline
    nie pokazał ze jest gol. Nawet nie sprawdził czy ta technologia działa
    tylko imbecyl kazał grac dalej...

    Rozumiem, ze tłumaczenie o słupkach to cos na podobna modłe -
    ignorujemy wszystkie inne znaki i chociaz widac co i jak to udajemy ze
    nie wiemy bo nie zostały wypełnione od a do z jakies prawne wytyczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 147. Data: 2020-06-21 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Rozkaz był dobry, tylko pewnie mało precyzyjny.

    ;-DDD
    IMO to zdanie jest wewnetrznie sprzeczne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 148. Data: 2020-06-21 11:42:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.06.2020 o 11:00, Budzik pisze:

    > ;-DDD
    > IMO to zdanie jest wewnetrznie sprzeczne.

    Jakbyś posłużył trochę, to byś zrozumiał :-) Większość rozkazów jest
    wewnętrznie sprzeczne.

    --
    Robert Tomasik

  • 149. Data: 2020-06-21 11:48:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Jakbyś posłużył trochę, to byś zrozumiał :-) Większość rozkazów jest
    > wewnętrznie sprzeczne.

    Kryją dupę dowództwa we wszystkie strony przy rozłożenia akcentów
    dopiero po fakcie? :-)

    --
    A. Filip

  • 150. Data: 2020-06-21 12:54:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.06.2020 o 11:48, A. Filip pisze:

    > Kryją dupę dowództwa we wszystkie strony przy rozłożenia akcentów
    > dopiero po fakcie? :-)

    W ostateczności zrzuci się na żołnierza, żer źle zrozumiał.

    --
    Robert Tomasik