  • Data: 2007-08-10 09:23:03
    Temat: Żyjemy w państwie totalitarnym
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Były szef MSWiA Janusz Kaczmarek obudził się z ręką w nocniku. Jak się
    okazuje, jego rodzina i dom były cały czas szpiegowane przez żydowskie
    służby specjalne prywatnej policji Kaczyńskich, Ziobry i Wassermanna.

    Ja już od dawna ostrzegałem i sądy i prokuratury, że żyjemy w państwie
    totalitarnym. Dzisiaj ci szabesgoje wysługują się Żydom z PiSu, a później
    przyjdzie na nich kolej.

    Prokurator Generalny Zbigniew Ziobro powiedział dzisiaj w TV, że komisja ds
    zbadania akcji CBA w ministerstwie rolnictwa utrudniałaby pracę
    prokuraturze, która sprawnie działa i sprawę wyjaśni. Co ma niby prokuratura
    pod nadzorem prokuratora generalnego wyjaśnić, skoro zarzuty są pod adresem
    tegoż naczelnego prokuratora?

    Janusz Kaczmarek powiedział coś bardzo ważnego, mianowicie, że Zbigniew
    Ziobro prowadzi prywatną wojnę. Ja to rozumiem, jako prywatna wojna Żydów z
    PiSu przeciwko społeczeństwu polskiemu.

    boukun