  • 1. Data: 2006-12-17 15:42:36
    Temat: Zwrot wydatków za komunikację w podróży służbowej
    Od: "R.Rola" <r...@r...pl>

    Wyjechałem na delegację służbową (Włochy), samochodem prywatnym.
    Jednak z hotelu w którym mieszkam do pracy, nie dojeżdzam samochodem
    prywatnym, ponieważ jest to bardzo duże miasto, którego nie znam,
    dodatkowo szybciej i wygodniej jest dojechać metrem.

    Czy z tego tytułu należy mi się zwrot wydatków poniesionych na dojazd
    do pracy komunikacją miejską ?

    Panie, które w firmie zajmują się rozliczaniem delegacji, twierdzą że w
    takim wypadku nie przysługuje mi ryczałt, mimo iż faktycznie jeżdze
    komunikacją miejską, posiadam nawet bilet "imienny" wystawiony na moje
    nazwisko.

    Dziękuje za wskazówki, a najlepiej linki do "artykułów", które to
    regulują, Rafał.

  • 2. Data: 2006-12-17 17:41:29
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

> [...]
    > takim wypadku nie przysługuje mi ryczałt, mimo iż faktycznie jeżdze
    > komunikacją miejską, posiadam nawet bilet "imienny" wystawiony na moje

    No i mają rację, bo zamiast ryczałtu dostajesz zwrot za bilet kom.miejskiej
    (jednorazowy, dzienny, miesięczny - jakolwiek).

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-12-17 20:53:23
    Od: "R.Rola" <r...@r...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > No i mają rację, bo zamiast ryczałtu dostajesz zwrot za bilet
    > kom.miejskiej (jednorazowy, dzienny, miesięczny - jakolwiek).
    >
    > +inż.leva+

    To jeszcze jedno pytanie. Czy można mimo wszystko rozliczyć ryczałtem,
    który paradoksalnie jest korzystniejszy akurat w moim przypadku. Tzn.
    więcej bym dostał z ryczałtu niż za bilet. Proszę jeszcze o jakieś linki
    gdzie to jest opisane. Dzięki i pozdrawiam.