  • 11. Data: 2003-01-08 12:41:52
    Temat: Re: Zwrot urządzeń po wygasnięciu umowy
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    Jak dla mnie - idz do firmy i popros o papier z Twoim podpisem stwierdzajacy
    odebranie od nich modemów, podpisanie weksla i inne zgody na warunki jakiejs
    tam umowy, ktora powinni miec.

    Jesli go nie maja - to powiedz ze nic od nich nie brales - dzialales na
    swoich modemach kupionych na allegro i pomachaj na pozegnanie.
    Powiedz jeszcze ze jak chca odkupic te modemy to mozesz im je sprzedac po
    10000zl.

    A jak wytocza sprawe w sadzie i oczywiscie przegraja to chciej odszkodowania
    za straty moralne, czasowe i psychiczne (denerwowanie sie).

    Mam nadzieje ze tak mozna :-)

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 12. Data: 2003-01-08 12:47:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 13. Data: 2003-01-08 12:57:04
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > stwierdzajacy
    > : odebranie od nich modemów, podpisanie weksla i inne zgody na warunki

    A nie musza dawac - ale pokazac moga - ewentualnie jakies ksero (ktore moga
    sfabrykowac, "wkserowujac" podpis ze starej umowy)

    Faktycznie duzo filmow sie naogladalem ;-) ale tak powinno byc (jesli chodzi
    o prawo) :-)

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 14. Data: 2003-01-08 13:06:47
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 15. Data: 2003-01-08 13:45:47
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > dlaczego tak powinno być?

    Powinienes mie chcyba prawo wglady w przynajmniej częściowo swoje
    dokumenty - przecież dotyczą Ciebie i nie są to akta KGB.

    Pozdrowionka
    Albercik

  • 16. Data: 2003-01-08 14:03:31
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]

    czas sie zastanawiasz i denerwujesz co taki jeden cymbal moze wymyslec aby

    Ale to chyba temat na inna dyskusje :-)

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 17. Data: 2003-01-08 15:25:38
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > : Ogolnie - jesli ktos Cie nieslusznie oskarza - to masz prawo domagac sie
    > : odszkodowania chyba jakiegos?
    >
    > przecież nikt go o nic nie oskarża :)

    No jak podali go do sadu ze nie oddal sprzetu to chyba go oskarzaja - czy
    nie?

    > eee, tam. idziesz do swego rewelacyjnego prawnika, który mówi,
    > drogi panie albercik,
    > proszę się nie martwić, za tę sprawę kupię auto mojej żonie co sfinansuje
    > druga strona :)

    A co mnie samochod mojego rewelacyjnego prawnika? A gdzie moj??? :-))

    Albercik

  • 18. Data: 2003-01-10 06:41:55
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : No jak podali go do sadu ze nie oddal sprzetu to chyba go oskarzaja - czy
    : nie?

    nie, wnieśli pozew o zapłatę, to nie jest oskarżenie.
    Od oskarżania to jest prokurator

    : A co mnie samochod mojego rewelacyjnego prawnika? A gdzie moj??? :-))

    ty masz spokój ducha :)