eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2005-09-18 13:10:55
    Temat: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl>

    Witam

    Chce sobie kupic konkretny odtwarzacz MP3 w hipermarkecie Geant, ale
    chcialbym potestowac go (pare godzin) przed podjeciem decyzji o zatrzymaniu
    go, poniewaz slyszalem o nim skrajnie rozne opinie.
    Czy istnieje mozliwosc zwrotu zakupionego (nie na odleglosc) towaru (bez
    wyraznych wad, bo przeciez to, ze np menu chodzi wolno, to moje subiektywne
    odczucie) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Embrion




  • 2. Data: 2005-09-18 13:25:24
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>


    Użytkownik "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:dgjp17$bmg$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Chce sobie kupic konkretny odtwarzacz MP3 w hipermarkecie Geant, ale
    > chcialbym potestowac go (pare godzin) przed podjeciem decyzji o
    zatrzymaniu
    > go, poniewaz slyszalem o nim skrajnie rozne opinie.
    > Czy istnieje mozliwosc zwrotu zakupionego (nie na odleglosc) towaru (bez
    > wyraznych wad, bo przeciez to, ze np menu chodzi wolno, to moje
    subiektywne
    > odczucie) ?



    --- Tak samo w tym przypadku subiektywnym odczuciem sprzedajacego bedzie
    zwrot . Z prawnego punktu widzenia ci nie przysluguje .( przy zakupach " na
    miejscu " )

    J.

    ps. http://ww20.mediarun.pl/



  • 3. Data: 2005-09-18 16:32:53
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dgjp17$bmg$1@inews.gazeta.pl>, Embrion wrote:
    > Witam
    >
    > Chce sobie kupic konkretny odtwarzacz MP3 w hipermarkecie Geant, ale
    > chcialbym potestowac go (pare godzin) przed podjeciem decyzji o zatrzymaniu
    > go, poniewaz slyszalem o nim skrajnie rozne opinie.
    > Czy istnieje mozliwosc zwrotu zakupionego (nie na odleglosc) towaru (bez
    > wyraznych wad, bo przeciez to, ze np menu chodzi wolno, to moje subiektywne
    > odczucie) ?

    Zapytaj w Geancie. Przyjmują (przyjmowali?) w ciągu tygodnia, ale
    chyba nierozpakowany i nieużywany towar. Zapytaj u źródła. Prawnie nie
    muszą, ale supermarkety często przyjmują zwroty.

    Renata


  • 4. Data: 2005-09-18 19:06:57
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>


    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości


    > Zapytaj w Geancie. Przyjmują (przyjmowali?) w ciągu tygodnia, ale
    > chyba nierozpakowany i nieużywany towar. Zapytaj u źródła. Prawnie nie
    > muszą, ale supermarkety często przyjmują zwroty.


    Ale , kolega chce uzywac ten towar ( sprawdzac predkosc menu itd ) W takim
    przypadku moze miec problemy takze przy zwrocie bez podania przyczyny przy
    "zakupach na odleglosc "

    J.



  • 5. Data: 2005-09-18 19:58:44
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dgkdkl$eua$1@nemesis.news.tpi.pl>, fotomania wrote:
    >
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    >
    >> Zapytaj w Geancie. Przyjmują (przyjmowali?) w ciągu tygodnia, ale
    >> chyba nierozpakowany i nieużywany towar. Zapytaj u źródła. Prawnie nie
    >> muszą, ale supermarkety często przyjmują zwroty.
    >
    >
    > Ale , kolega chce uzywac ten towar ( sprawdzac predkosc menu itd ) W takim
    > przypadku moze miec problemy takze przy zwrocie bez podania przyczyny przy
    > "zakupach na odleglosc "

    Patrz wyżej.

    Renata


  • 6. Data: 2005-09-18 23:47:32
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>


    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości


    > Patrz wyżej.


    Patrze , dlatego napisalem : jak mozna oddac sprzet ktory nie zostal
    rozpakowany a zostalo sprawdzone dzialanie menu w MP 3 playerze ? :))

    J.



  • 7. Data: 2005-09-19 05:40:09
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dgku2i$off$1@atlantis.news.tpi.pl>, fotomania wrote:
    >
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    >
    >> Patrz wyżej.
    >
    >
    > Patrze , dlatego napisalem : jak mozna oddac sprzet ktory nie zostal
    > rozpakowany a zostalo sprawdzone dzialanie menu w MP 3 playerze ? :))

    Widzę, że patrzenie nie starcza. Hint: trzeba jeszcze przeczytać i
    zrozumieć.

    Renata


  • 8. Data: 2005-09-19 10:47:41
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <s...@9...acn.waw.
    pl>, Renata Gołębiowska wrote:
    > In article <dgku2i$off$1@atlantis.news.tpi.pl>, fotomania wrote:
    >> Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    >> wiadomości
    >>> Patrz wyżej.
    >> Patrze , dlatego napisalem : jak mozna oddac sprzet ktory nie zostal
    >> rozpakowany a zostalo sprawdzone dzialanie menu w MP 3 playerze ? :))
    > Widzę, że patrzenie nie starcza. Hint: trzeba jeszcze przeczytać i
    > zrozumieć.

    Sory, ja tez nie rozumiem o co Ci chodzi. Może po prostu wyjaśnij zamiast
    popisywać się arogancją?

    --
    Marcin


  • 9. Data: 2005-09-19 12:07:29
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d...@z...router>, Marcin Debowski wrote:
    > In article <s...@9...acn.waw.
    pl>, Renata Gołębiowska wrote:

    >> Widzę, że patrzenie nie starcza. Hint: trzeba jeszcze przeczytać i
    >> zrozumieć.
    >
    > Sory, ja tez nie rozumiem o co Ci chodzi. Może po prostu wyjaśnij zamiast
    > popisywać się arogancją?

    Wyjaśniem poraz kolejny: przeczytać i zrozumieć mój pierwszy post.
    Chyba, że do newsów podchodzi się wg zasady: "read, think, write - any
    two".

    Renata


  • 10. Data: 2005-09-19 13:10:12
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <s...@9...acn.waw.
    pl>, Renata Gołębiowska wrote:
    > In article <d...@z...router>, Marcin Debowski wrote:
    >> In article <s...@9...acn.waw.
    pl>, Renata Gołębiowska wrote:
    >>> Widzę, że patrzenie nie starcza. Hint: trzeba jeszcze przeczytać i
    >>> zrozumieć.
    >> Sory, ja tez nie rozumiem o co Ci chodzi. Może po prostu wyjaśnij zamiast
    >> popisywać się arogancją?
    > Wyjaśniem poraz kolejny: przeczytać i zrozumieć mój pierwszy post.
    > Chyba, że do newsów podchodzi się wg zasady: "read, think, write - any
    > two".

    Ok Renata. Mi tam rybka. Tylko się upewniałem. Dla mnie palnęłaś głupotę i
    nie potrafisz się do tego przyznać. EOT, bo już zbyt osobiście i żeby nie
    było podejrzeń, że tania prowokacja.

    --
    Marcin

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1