  • Data: 2008-03-06 17:19:55
    Temat: Zwrot towaru zakup na odległość czy nie ?
    Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zakupiłem monitor w morele.net,
    zamówienie złożyłem przez internet a odebrałem osobiście w ich tzw
    "netpunkcie" - punkt odbioru.

    Teraz chce zwrócić towar a oni odmawiają bo "odbiór osobisty" to nie zakup
    przez internet.

    Studiowałem ich regulamin i niby mają napisane że pkt 4:

    "Znajdujące się na stronach internetowych sklepu informacje o towarze
    i cenie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego
    lecz stanowią wyłącznie zaproszenie do złożenia przez klienta oferty
    zakupienia określonej ilości konkretnych towarów."

    Trafiłem tez na taki opis
    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/rejent/umowy_zaw.
    html

    Oni sami sobie określają moment zawarcia umowy ( pkt 10 ich regulaminu) ale
    czy wg przepisów (i powyższej analizy) ten moment nie następuje ZAWSZE w
    chwili oświadczenia woli o chęci zakupu ?

    Mam prawo do zwrotu czy nie ???

    pozdrawiam
    PLAYER