eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w ciągu 10 dni ? › Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marek <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
    Date: Sat, 05 Aug 2006 23:09:46 +0200
    Organization: SO
    Lines: 36
    Message-ID: <o...@m...lan>
    NNTP-Posting-Host: efj100.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1154811588 23496 83.21.47.100 (5 Aug 2006 20:59:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Aug 2006 20:59:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/9.00 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:405611
    [ ukryj nagłówki ]


    Witam,

    Podobno towar zakupiony przez internet może być zwrócony w ciągu 10 dni -
    czy towar może być odpakowany ? Np. Monitor albo myszka są zazwyczaj w
    zafoliowane lub zapieczętowane w opakowaniu - czy zwrot towaru sprawnego
    ale odpakowanego może być powodem odmowy zwrotu ? Czy firma Komputronik ma
    prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do klienta ??


    z regulaminu firmy komputronik.pl :

    "Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany),
    musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w
    szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów
    transportu, dodatkowych naklejek itp.).

    W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do
    klienta i z powrotem do firmy Komputronik wg pełnych stawek transportowych
    faktycznie ponoszonych przez Komputronik. Przy kalkulacji doliczane będą
    ewentualne dodatkowe opłaty związane ze specjalną dostawą (dostawa w
    godzinach wieczornych lub w sobotę) oraz potrącana wartość faktycznie
    zapłaconej usługi transportowej przez klienta.

    Na dzień 20.06.2005 koszt standardowej dostawy w jedną stronę wynosi 20 zł
    z VAT. W przypadku odesłania towaru klient ponosi opłatę w wysokości 40 zł
    z VAT + ewentualne opłaty za dostawę specjalną. Opłaty mogą ulec zmianie."


    pozdrawiam

    Marek


    --
    Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1