  • 1. Data: 2006-02-02 00:46:32
    Temat: Zwrot towaru a Fakt
    Od: heh <b...@w...pl>

    Witam.
    Kupujący zarządam reklamacji ktorej udzieliłem kazałem odesłac do mnie
    towar za ktory zostanie kupujacemu zwrocone pieniadze. Na ten towar
    otrzymał Fakture. Czy odsyłając towar powinien dołączyc Fakt bo przeciez
    skoro oddaje mu pieniadze to tak jakby transakcji nie było. Paczka
    przyjdzie pocztą i jesli ją odbiore a w srodku nie bedzie Fakt co moge
    zrobic aby odebrac kupującemu tą Fakt. Prosze o porade. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-02-02 01:24:52
    Temat: Re: Zwrot towaru a Fakt
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "heh" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyjdzie pocztą i jesli ją odbiore a w srodku nie bedzie Fakt co moge
    > zrobic aby odebrac kupującemu tą Fakt. Prosze o porade. Pozdrawiam.

    Porada: Napisz to samo, ale po polsku. Wtedy będzie spora szansa,
    że uzyskasz odpowiedź na swoje pytanie. Bo taki bełkot, jak
    powyżej, to trudno zrozumieć.

    Piotr

  • 3. Data: 2006-02-02 07:12:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > przyjdzie pocztą i jesli ją odbiore a w srodku nie bedzie Fakt co moge
    > zrobic aby odebrac kupującemu tą Fakt. Prosze o porade. Pozdrawiam.

    Transakcja była i została udokumentowana fakturą. Teraz będzie nowa
    operacja - zwrot towaru - i to należy udokumentować fakturą korygującą.
    Zwróć uwagę na to, że o ile faktura może nie zawierać podpisu nabywcy to
    faktura korygująca musi być przez nabywcę podpisana.