    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot pieniedzy od allegro
    Date: Thu, 6 Nov 2003 23:48:42 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc190.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Wiesz, w sumie możesz ich pozwać w sądzie cywilnym z tytułu bezpodstawnego
    wzbogacenia. Myślę, że miałbyś szansę wygrać. Tylko, że może być problem
    polegający na tym, że ten przelew który dokonałeś przez pomyłkę, to chyba
    Twoja pomyłka. Więc nie możesz żądać od nich, by na swój koszt dostarczyli
    Ci pieniążki. Ale możesz jechać do nich do firmy i pewnie Ci te 2 złote
    powinni wypłacić w gotówce. Tylko nie wiem, gdzie oni się mieszczą. Może
    wyjść drożej za bilet. Choć oczywiście co do zasady przyznaję Ci rację.
    Swojego należy bronić. jedź do nich i zabierz to 2 złote. Nie daruj im! Co
    będziesz żywił darmozjadów?