  • 2. Data: 2005-07-15 15:57:40
    Temat: Zwrot kosztow przejazdu.
    Od: "Jacek" <c...@n...co>

    Wyslalem do pracodawcy wymowienie umowy o prace w trybie 1 tygodnia.
    Umowa o prace zawierala miejsce wykonywania pracy: Wroclaw, woj
    zachodniopomorskie i lubuskie.
    Pracodawca w momencie otrzymania wymowienia wezwal mnie do odstawienia
    samochodu do firmy we Wroclawiu.
    Po odstawieniu auta wrocilem do domu (Szczecin) pociagiem. Pracodawca nie
    chce mi zwrocic za bilet kolejowy-mowiac, ze sie nie nalezy. Wymowienie
    konczy sie w przyszlym tygodniu-do tego czasu pozostaje na urlopie(rozpoczal
    sie dzien po powrocie).
    Czy jest obowiazek zwrotu kosztów przejazdu ?

    Jacek

  • 1. Data: 2005-07-15 15:57:40
    Temat: Re: Zwrot kosztow przejazdu.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > sie dzien po powrocie).
    > Czy jest obowiazek zwrotu kosztów przejazdu ?

    Raczej nie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam