  • 1. Data: 2005-07-15 12:19:25
    Temat: Zlozenie falszywego zeznania
    Od: "Ufiasty " <u...@g...pl>

    Nieswiadomie podpisalem oswiadczenie ubiegajace sie o dotacje. Okazalo sie iz
    jest ono niezgodne z prawda. Zostalem nie w pelni poinformowany przez
    urzednika. W tej chwili dowiedzialem sie przypadkowo ze moja sprawa zostala
    skierowana do prokuratury. Czy prokuratura ma obowiazek poinformowac o
    prowadzonej sprawie poniewaz nie zrobila tego do tej pory, i jakie groza mi
    konsekwencje?
    Za udzielone odpowiedzi, dziekuje.

  • 2. Data: 2005-07-15 12:38:41
    Temat: Re: Zlozenie falszywego zeznania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ufiasty " <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    Prokuratura o tym, że jest przeciwko Tobie prowadzone postępowanie
    poinformuje Cię formalnie poprzez przedstawienie zarzutów. W tego typu
    sprawach, jak piszesz, to podejrzewam, ze wcześniej będą Cię chcieli
    przesłuchać w charakterze świadka by ustalić przyczyny rozbieżności
    pomiędzy wnioskiem, a stanem faktycznym i wówczas się o tym dowiesz.
    Chyba, ze sprawa jest oczywista i od razu przedstawia Ci zarzuty, ale to
    kłóciło by się z Twoim oświadczeniem, ze zostałeś wprowadzony w błąd.