    From: Damian <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot kosztów podróży przez sąd
    Date: Thu, 13 Sep 2007 09:35:38 -0700

    Witam.
    Zostałem wezwany na rozprawę 500km od miejsca zamieszkania w
    charakterze pokrzywdzonego. Dokładnie chodzi o allegro i wtopę na
    ponad 300pln.. tzn tak mi sie wydaje ze to o to chodzi. Na wezwaniu
    jest napisane - "w sprawie i tu pada imie i nazwisko tego goscia"
    Na wezwaniu zostałem pouczony ze mam sie stawic i ze przysługuje mi
    zwrot kosztów podrózy oraz zwrot za utracone wynagrodzenie.
    Mam pytanie - w jaki sposób mam wystapić o ten zwrot? Mam napisać
    jakieś pismo czy wystarczy ustnie i kiedy mam to zrobić? Na jakiej
    podstawie otrzymam zwrot - biletów kolejowych tam i z powrotem a na
    jakiej podstawie za utracone wynagrodzenie?? Pierwszy raz będę w
    sądzie i dlatego mam watpliwości.
    A może sędzia? sam zapyta mnie czy chcę zwrot?
    Pozdrawiam

    ps jesli goscia skażą to czy odzyskam pieniadze na które mnie oszukał?