  • 61. Data: 2012-01-31 21:50:01
    Temat: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jg6nea$9hc$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Zależy od stanu butelki, ale zazwyczaj są używane kilka razy.

    i to sie oplaca? sortowanie transport mycie?
    czy dla zasady, bo szklo, kolor szkla, przechowywanie i smak trunku ?

  • 62. Data: 2012-01-31 21:56:39
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "julek13" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takiego piwa. Nie ma szans ich zbytu. Ja sam miałem kilkaset butelek
    > starego typu, które poszły do kosza, bo sprzedawczyni kupowała bo szkoda
    > jej było ludzi a potem żadna hurtownia ich nie chciała. A ile jest małych
    > sklepów, które nie mają zaplecza na magazynowanie butelek, zwłaszcza zimą,
    > kiedy wszyscy oddają butelki, a sprzedaż piwa spada drastycznie. Nim więc
    > zaczniemy szafować opiniami o tych z drugiej strony lady, pomyślmy co
    > zrobilibyśmy na ich miejscu. Zawsze są do dyspozycji hipermarkety, które
    > skupują butelki za wartość podwójnej kaucji.

    stara gadka sprzedawcy, brak miejsca transporterach
    tak sie sklada ze oblsugiwalem 4 sklepy spozywcze
    bilans roczny faktur za opakowania jest zawsze na -
    do zaplacenia do za butelki i transportery
    przychody ze skupu nigdy nie bilansowaly a juz absolutnie nie przewyzszaly
    sprzedazy towaru z opakowaniem butelka 0.5 piwo

    1.niby nie macie miejsca a ciegle sprzedaja wiecej niz skupuja
    2.wyladowane piwo do lodowek i na lady daje juz puste transportery

    co do hipermarketow
    jakos nie trendy latac z siatami butli i robic sobie wioche w markecie
    szukajac skupu trzaskajac butlami, to nie modne i brzmi tanio :)

  • 63. Data: 2012-02-01 17:07:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 20:16:28 +0100, "Jurek W" <j...@k...chip.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > U większości polskich handlowców tak.

    Nie spotkałem, więc przyjmuję, że taki problem napotykasz.

    > Bardziej, że KrisPolska pozwolił się okraść. Nazwę to po imieniu.

    Dlaczego? Nie miał papierka, więc dostał warunki dla wszystkich.
    Miałby papierek? Dostałby te specjalnie przyszykowane dla niego.
    Jak napisał - zostawił i problem, i butelki...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 64. Data: 2012-02-01 17:36:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 19:23:57 +0100, julek13 <j...@o...pl> said:

    > Zawsze są do dyspozycji hipermarkety, które skupują butelki za wartość
    > podwójnej kaucji.

    RU sure?

    --
    Bydlę

  • 65. Data: 2012-02-02 09:42:05
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 20:49:57 +0100, PiotRek napisał(a):

    > Kiedyś oficjalnie można było wydać polecony, jeżeli delikwent
    > był znany osobiście pracownikowi (zamiast danych z dowodu wpisywało się
    > "znany osobiście"). :-)
    > Ale chyba już to skasowali.

    Na pewno to NADAL funkcjonuje.
    A czy było/jest to unormowane w jakichś przepisach..nie wiem.
    Grunt że działa :)

  • 66. Data: 2012-02-02 09:52:17
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 19:23:57 +0100, julek13 napisał(a):

> [...]
    > są be, ale czy ktoś z was wie co zrobić z butelkami które są nietypowe
    > tzn. akurat ten sklep który je odkupił lub wymienił nie prowadzi

    Nie ma obowiązku bycia "sklepikarzem" i kłopoczenia się z ... butelkami.
    Zmień profil sprzedaży/zmień DG/zlikwiduj ją/zatrudnij się/zostań
    bezrobotnym.

    > Nie ma szans ich zbytu.

    Sprawdź w ustawie o gospodarowaniu odpadami pod kątem relacji
    "przedsiębiorca-przedsiębiorca".

    > A ile jest małych sklepów, które nie mają zaplecza na magazynowanie
    > butelek,

    A musisz mieć do tego halę magazynową?
    Jeżeli to tyle butelek mas, to może co dwa/trzy dni odwieziesz je do
    swojego kontrahenta i zwolni ci się miejsce? ;)

    > Nim więc zaczniemy szafować opiniami o tych z drugiej strony lady,
    > pomyślmy co zrobilibyśmy na ich miejscu.

    Przecież na mnie zarabia ten sklepikarz, więc dlaczego mam sie troszczyć o
    niego?
    mam go w dupie.
    Normalny biznes - ja kupuję, on ma zysk/marże. Potem przynoszę butelki (z
    paragonem) i co on z nimi zrobi - lata mi koło pyty.

    > Zawsze są do dyspozycji hipermarkety, które skupują butelki za wartość
    > podwójnej kaucji.

    No tak, markety mają za ciebie odwalać robotę?
    Sprzedałeś? Zarobiłeś?
    To teraz sio do OBOWIĄZKÓW.

  • 67. Data: 2012-02-02 10:03:59
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 19:44:42 +0100, maruda napisał(a):

    > W związku z powyższym portera regularnie kupuję głównie w
    > jednym kiosku pod moim domem (pozdrawiam panią Monikę!)

    Czy to może ta monika? ;)
    http://www.mmlublin.pl/373715/2011/6/7/kaucja-za-but
    elki-zwrotne-tylko-z-paragonem?category=news

    Hahah :)
    Ale egzemplarze... NIE SKUPUJĄ BUTELEK w niedzielę!!!!!
    Jakże ... rydzykowo...
    Choć nie, nie zupełnie...w niedzielę tylko nie skupuje butelek które
    sprzedał. Ale sprzedaje NOWE!!!

  • 68. Data: 2012-02-02 22:28:52
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    w dniu dziesiejszym sprawa ujżała szczęśliwy finał

    bedąc w przedmiotowym sklepie na mój widok sprzedawca wręczył
    mi 4zł, klient nasz pan

  • 69. Data: 2012-02-03 06:50:01
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 2 Feb 2012 23:28:52 +0100, KrisPolska napisał(a):

    > bedąc w przedmiotowym sklepie na mój widok sprzedawca wręczył
    > mi 4zł,

    Czyżby czytał ten wątek? ;)

  • 70. Data: 2012-02-03 13:09:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2012 07:50, Kamil pisze:

    > Czyżby czytał ten wątek? ;)

    Możliwe. I uznał, że 4zł nie są warte kopania się wariatem.