eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
  • Data: 2004-03-12 16:26:39
    Temat: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
    Od: "Marcin G" <g...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie,

    Kupilem w sklepie internetowym aparat cyfrowy, dostalem i po przetestowaniu
    okazal sie byc..... beznadziejny.

    Dzwonilem do sklepu i powiedzialem, ze chce wymienic na inny aparat, ze
    jestem w stanie doplacic roznice - a Pan mi powiedzial, ze juz aparat
    otworzylem i jest wypisana gwarancja i mi go nie wymienia. DODAM, ze aparat
    oryginalnie zapakowany jest tak, ze mogl byc otwierany i korzystany 50 razy
    i nikt by sie nie zorientowal !!

    Dowiedzialem sie, ze jest dzialka w prawie konsumenta ktora obejmuje
    sprzedaz wysylkowa i mowi (powtarzam co slyszalem) ze kupujacy ma prawo do
    odstapienia od umowy w terminie do 10dni od daty jej podpisania (mam fakture
    VAT na moje nazwisko).

    Co ja mam zrobic ?? Jak sie bronic ?? Jakich argumentow uzyc, zeby
    sprzedawca wymienil mi aparat ??

    --
    pozdr, Marcin ~ G ~
    .....::::: gadu: 242293 :::::.....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1