eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! › Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!
    news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Paulina B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!
    Date: Thu, 5 Feb 2004 06:52:15 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 63
    Message-ID: <bvslnv$m3a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi235.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075960385 22634 217.99.193.235 (5 Feb 2004 05:53:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2004 05:53:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:192001
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03-03-2003 zgłoszono zamówienie na usługę telekomunikacyjną pakiety
    internetowe-"pakiet nocny"(w godzinach: 24:00-8:00) oraz ustalono datę
    świadczenia usługi na 01-03-2003r.



    Następnie w dniu 09-06-2003 została podpisana umowa migracyjna w ramach
    której zamieniono pakiet "nocny" na pakiet "5"godzinny oraz ustalono datę
    świadczenia usługi na 01-07-2003r.



    W dniu zgłoszenia, tj. 01-12-2003 została podpisana następna umowa
    migracyjna w ramach której zamieniono pakiet "5" godzinny na pakiet "nocny"
    oraz ustalono datę rozpoczęcia usługi na 01-12-2003.



    (W BOK-a powiedziano mi, bym dodatkowo zadzwoniła na "błękitną linię" i
    zgłosiła migrację, co uczyniłam, a ponoć nie było konieczne, dowód: bilingi
    telefoniczne)...



    Dnia 16-01-2004r., TP S.A. wystawiła rachunek na kwotę 808,15 zł, nie
    uwzględniając zamówionego pakietu "nocnego" .



    W momencie zgłaszania reklamacji poprzez "błękitną linię" dowiaduję się, iż:

    1) data rozpoczęcia świadczenia to 1-01-2004r.

    2) konsultant BOK-a nie zachował minimalnego terminu tj. minimum 7 dni
    miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie usługi, czyli listopada.

    3) umowa prawdopodobnie zostanie unieważniona, ponieważ zawierała poważny
    błąd proceduralny i nie będzie obowiązywać również bieżącego (stycznia)
    miesiąca,

    4) pracownik "błękitnej linii" nie wie jednak jaka będzie decyzja TP S.A.



    Dokumenty, którymi dysponuję to kopie 3 umów zawartych z TP S.A., oraz
    bilingi wskazujące godziny połączeń z Internetem (24:00-8:00) oraz z
    "błękitną linią".



    Chciałabym się zapytać drogich kolegów i koleżanki, czego mogę się
    spodziewać po TP S.A. i w jaki sposób mogę się obronić przed ewentualnym
    negatywnym rozpatrzeniem tej sprawy.

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za okazaną pomoc.



    Paulinka :)

    Mój numer GG: 4875281


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1