eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! › Re: Zwracam sie do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! (was: Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!)
  • Data: 2004-02-05 07:34:51
    Temat: Re: Zwracam sie do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! (was: Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 5 Feb 2004 06:52:15 +0100, na pl.soc.prawo, Paulina B. napisał(a):


    >
    > W dniu zgłoszenia, tj. 01-12-2003 została podpisana następna umowa
    > migracyjna w ramach której zamieniono pakiet "5" godzinny na pakiet "nocny"
    > oraz ustalono datę rozpoczęcia usługi na 01-12-2003.
    >

    > Dnia 16-01-2004r., TP S.A. wystawiła rachunek na kwotę 808,15 zł, nie
    > uwzględniając zamówionego pakietu "nocnego" .
    >
    >
    >
    > W momencie zgłaszania reklamacji poprzez "błękitną linię" dowiaduję się, iż:
    >
    > 1) data rozpoczęcia świadczenia to 1-01-2004r.
    >
    > 2) konsultant BOK-a nie zachował minimalnego terminu tj. minimum 7 dni
    > miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie usługi, czyli listopada.
    >
    > 3) umowa prawdopodobnie zostanie unieważniona, ponieważ zawierała poważny
    > błąd proceduralny i nie będzie obowiązywać również bieżącego (stycznia)
    > miesiąca,
    >
    > 4) pracownik "błękitnej linii" nie wie jednak jaka będzie decyzja TP S.A.
    >
    >
    >
    > Dokumenty, którymi dysponuję to kopie 3 umów zawartych z TP S.A., oraz
    > bilingi wskazujące godziny połączeń z Internetem (24:00-8:00) oraz z
    > "błękitną linią".
    >
    Jeżeli masz umowę *na piśmie* z datą rozpoczęcia usługi 1-12-2003 to TPSA
    nic nie może Ci zrobić.
    Nie ty a TPSA odpowiada za błedy swojego konsultanta. I ewentualnie do
    niego może wnosić pretensje.

    Ale jakie to typowe dla naszego momopilisty TPSA - za wszystko odpowieda
    klient - za błedy ich pracowników też.

    Radzę pisemnie odmówić zapłaty wystawionego rachunku i zgłosić formalną
    reklamację ( też pisemnie ). Zgłoszenie wyłącznie na 'Błekitnej linii" może
    być trudne do udowodnienia.

    Życzę powodzenia

    Mieczysław

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1