  • 1. Data: 2016-12-22 20:19:25
    Temat: Zwalczanie przewlekłości postępowania cywilnego oraz stronniczości sędziego
    Od: "PW" <x...@x...pl>

    Jeśli od dawna toczy się sprawa sądowa z Twoim udziałem i wydaje Ci się, że
    trwa ona zbyt długo - to właśnie ten eBook wyjaśni Ci, jak to zmienić!
    Znajdziesz tu nie tylko informacje, jak walczyć ze stronniczością sędziego
    oraz powolnością sądu, ale również potrzebne wnioski: skargę na przewlekłość
    postępowania, skargę na sędziego referenta, wniosek o wyłączenie sędziego.

    http://www.dobryebook.pl/ebook-60-0184.html

  • 2. Data: 2016-12-23 00:06:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-12-16 o 20:19, PW pisze:
> [...]
    > postępowania, skargę na sędziego referenta, wniosek o wyłączenie sędziego.

    Tyle, że to link do komercyjnego materiału, a zatem po prostu SPAM. Nie
    przystoi to radcy prawnemu z wyróżnieniem.

  • 3. Data: 2016-12-23 11:17:47
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No nie przesadzaj, link pożyteczny :-)

    -----

  • 4. Data: 2016-12-29 18:01:40
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > No nie przesadzaj, link pożyteczny :-)
    G...
    Prawie 18 zł i i tak nic z tego nie wyjdzie.
    Mi nie zapłacicli ostatniej pensji ponad 10 lat temu,

    !!!!!!!!!!!!!A na terenie sądu do mnie stszelali dokładnie 10 lat

    Ugryzłam jednego . Pszedawnienie mi mija dziś. (może wczoraj?).
    NIe dałam się zawiadomić. Bieg sprawy nie pszerywa więc pszedawnienia.
    Co innego druga strona. Oni się dali zawiadomić. Im pszedawnienie nie minęło
    bo praktycznie nie płynie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)