eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwalczanie przewlekłości postępowania cywilnego oraz stronniczości sędziego › Re: Zwalczanie przewlekłości postępowania cywilnego oraz stronniczości sędziego
    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwalczanie przewlekłości postępowania cywilnego oraz stronniczości
    sędziego
    Date: Thu, 29 Dec 2016 18:01:40 +0100

    > No nie przesadzaj, link pożyteczny :-)
    G...
    Prawie 18 zł i i tak nic z tego nie wyjdzie.
    Mi nie zapłacicli ostatniej pensji ponad 10 lat temu,

    !!!!!!!!!!!!!A na terenie sądu do mnie stszelali dokładnie 10 lat

    Ugryzłam jednego . Pszedawnienie mi mija dziś. (może wczoraj?).
    NIe dałam się zawiadomić. Bieg sprawy nie pszerywa więc pszedawnienia.
    Co innego druga strona. Oni się dali zawiadomić. Im pszedawnienie nie minęło
    bo praktycznie nie płynie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)