  • 1. Data: 2006-07-26 16:22:20
    Temat: Zrzeczenie się współwłasności samochodu
    Od: "Sebel" <s...@d...pl>

    Witam,

    jestem współwłaścicielem samochodu. Niestety z drugim współwłaścicielem nie
    mogę się w żaden sposób dogadać a chciałbym się z samochodu, że tak powiem
    wylogować.
    Bardzo proszę o wskazówkę, jak to zrobić bym zrzec się współwłasności i aby
    urząd skarbowy, komunikacji ani ubezpieczyciel mnie nie męczyli w
    przyszłości...
    Ja żadnej kasy za tę część samochodu nie chcę, po prostu chcę sie tego
    pozbyć.

    Będe wdzięczny za jakiekolwiek, skromne odnośniki do naszego prawa...

    Pozdrawiam
    Sebek