    From: "Sebel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zrzeczenie się współwłasności samochodu
    Date: Wed, 26 Jul 2006 18:22:20 +0200

    Witam,

    jestem współwłaścicielem samochodu. Niestety z drugim współwłaścicielem nie
    mogę się w żaden sposób dogadać a chciałbym się z samochodu, że tak powiem
    wylogować.
    Bardzo proszę o wskazówkę, jak to zrobić bym zrzec się współwłasności i aby
    urząd skarbowy, komunikacji ani ubezpieczyciel mnie nie męczyli w
    przyszłości...
    Ja żadnej kasy za tę część samochodu nie chcę, po prostu chcę sie tego
    pozbyć.

    Będe wdzięczny za jakiekolwiek, skromne odnośniki do naszego prawa...

    Pozdrawiam
    Sebek