  • 21. Data: 2004-12-04 12:48:52
    Temat: Re: Zrodla aplikacji - co to wlasciwie jest?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Według powszechnej i uznanej przez środowisko definicji, "kod źródłowy"
    > (source code), to pierwotna postać programu w formie zapisanej przez
    jego
    > twórcę, a kwestia jego kompilacji, assemblacji czy intarpretacji
    maszynowej
    > jest zupełnie wtórna.

    no to Pan sam zaprzeczyl temu co wczesniej pisal.

    P.

  • 22. Data: 2004-12-04 20:19:59
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > jego
    > maszynowej
    >

    > no to Pan sam zaprzeczyl temu co wczesniej pisal.

    Chyba posługujemy się innymi logikami, ale szkoda mi klawiatury na dalszą
    dyskusję o sprawach oczywistych.
    nn

    ---

  • 23. Data: 2004-12-04 21:48:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nikodem Nijaki wrote:

    > nie, bo jest "po konwersji"

    Bzdura. Ktoś sobie mógł przekonwertować źródła z np. Pascala na C - i
    co, nie są to już źródła? Nawet, jeśli teraz kompiluje prosto z C?

  • 24. Data: 2004-12-04 22:00:55
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    wiadomości news:cotbag$2tl5$4@news2.ipartners.pl...

    > Bzdura. Ktoś sobie mógł przekonwertować źródła z np. Pascala na C - i co,
    > nie są to już źródła? Nawet, jeśli teraz kompiluje prosto z C?

    w tym sensie wszystko może być wszystkim ...
    a w szczególności źródłem ;)
    nn

    ---

  • 25. Data: 2004-12-04 22:15:03
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    wiadomości news:cotbag$2tl5$4@news2.ipartners.pl...

    > Bzdura. Ktoś sobie mógł przekonwertować źródła z np. Pascala na C - i co,
    > nie są to już źródła? Nawet, jeśli teraz kompiluje prosto z C?

    jak już się tak wszyscy uparliście aby definiować potoczne określenie, to
    może poszerzymy zagadnienie:
    co to jest aplikacja?
    co to jest binarka?
    co to jest kod?
    i czy komuś taka definicja jest potrzebna w kontekście obowiązującego prawa?

    nn ;)

    ps
    i co to jest internet? całkiem sensowne pytanie w kontekście np. BIP i
    obowiązku "zamieszczania informacji w internecie"

    ---