  • Data: 2008-03-26 20:32:18
    Temat: Znowu abonament - ale zupełnie inaczej
    Od: "Zuzia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jestem, co rzadko się zdarza, zwolenniczką płacenia abonamentu (bywają takie
    egzemplarze :). Jednak bardzo nie podoba mi się przechowywanie i obracanie
    moimi danymi osobowymi przez jakąś instytucję. Tzn. docelowo przez każdą
    instytucję :), ale oczywiście całkowitego utajnienia danych zrealizować się nie
    da ze zrozumiałych względów. Nie mam po prostu zaufania do Poczty Polskiej
    która pośredniczy w ściąganiu opłat, powiem nawet wprost: mam podstawy
    przypuszczać, że oni handlują tymi danymi. Obecnie mieszkam w nowo zasiedlonym
    budynku. Nikt tu nie rejestruje odbiorników, żadne kablówki jeszcze się nie
    podłączyły, ale niebawem pewnie to nastąpi. Czy jest jakiś sposób na płacenie
    abonamentu anonimowo? Tzn. bez wyrabiania książeczki, po prostu żeby wysyłać
    pieniądze przelewem bezpośrednio na konto. Jeśli anonimowo, to oczywiście
    przelew z poczty. Próbowałam ustalić to konto, ale bardzo nieprzyjemna pani na
    poczcie nie chciała pomóc, chciała za to moich danych osobowych. Nie zna ktoś
    zgodnego z prawem pomysłu na przekazywanie pieniędzy za abonament ale tak, abym
    pozostała całkowicie anonimowa?