  • Data: 2008-03-26 21:17:57
    Temat: Re: Znowu abonament - ale zupełnie inaczej
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zuzia pisze:

    > Próbowałam ustalić to konto, ale bardzo nieprzyjemna pani na
    > poczcie nie chciała pomóc, chciała za to moich danych osobowych. Nie zna ktoś
    > zgodnego z prawem pomysłu na przekazywanie pieniędzy za abonament ale tak, abym
    > pozostała całkowicie anonimowa?

    Jeżeli z numerem konta nie ma większego problemu, to zarejestrowania
    (czytaj książeczki) ominąć nie można.

    Art. 5. ust. 1 Ustawy o opłatach abonamentowych mówi: "Odbiorniki
    radiofoniczne i telewizyjne podlegają, dla celów pobierania opłat
    abonamentowych za ich używanie, zarejestrowaniu w placówkach operatora
    publicznego".

    M.