    From: "Alchemik" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Znowu WKU- student rocznik 86
    Date: Thu, 3 Feb 2005 21:16:11 +0100

    Witam
    Wiem że było już wiele wątków na temat poboru do wojska ale moja sytuacja
    chyba nie była omawiana. Jestem studentem, ale poszedłem do szkoły rok
    wcześniej- czyli teraz powinienem zdawać maturę. Niestety nie zostałem
    dopuszczony do sesji. Wiem więc, że będę skreślony z listy studentów (nie
    wiem dokładnie kiedy, ale chyba na początku marca już mnie nie będzie). Nie
    mam jeszcze książeczki wojskowej. I teraz pytanie: jeżeli na komisji
    poborowej nie przedstawię im dokumentu stwierdzającego pobieranie nauki, to
    wezmą mnie od razu do wojska? Jeżeli tak, to może samemu zgłosić sę na
    komisję wcześniej, dopóki jestem studentem? Nie wiem czy to coś da, skoro
    uczelnia wysyła info że jestem skreślony z listy studentów. Dodam, że mam
    zamiar kontynuować naukę na innej uczelni od 1 października, dlatego chcę
    tylko przeżyć do lipca, sierpnia- wtedy już będę miał zaświadczenie o
    przyjęcie mnie na studia. Jeżeli ktoś wie jak to jest w moim przypadku, to
    proszę o informację. Pomocy!.

    Pozdrawiam
    Rafał