  • Data: 2006-06-16 15:18:13
    Temat: Znowu WKU :(
    Od: "Fotow" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tytułem wstępu: Wroclaw, 28lat, własna działalność, żonaty,
    dziecko ma urodzić się na dniach. W zeszlym roku zostalem skreslony z
    listy studentow, od pazdziernika mialem zamiar reaktywowac sie.

    Od jakiegoś czasu dostawałem polecone z WKU, których nie odbierałem
    'bo mnie nie było'. Niestety pod koniec kwietnia jeden odebrałem, na
    szczescie (chyba) dla mnie, odebralem je po terminie, w ktorym mialem
    sie stawic do WKU, wiec nie poszedlem, nie dzwonilem, nie reagowalem.
    Niestety kilka dni temu w skrzynce pocztowej znalazlem karteczke z WKU,
    ze mam sie stawic za kilka dni. W przypadku niestawienia z powodu
    wielokrotnych niestawień do sądu grodzkiego zostanie skierowana
    sprawa o ukaranie mnie.

    Czy jesli pojde do WKU i zloze podanie o odroczenie na pol roku ze
    wzgledu na prowadzenie dzialalnosci lub podanie o zmiane kategorii
    zdrowotnej to moge nie odbierac karty powolania do czasu rozpatrzenia
    tych wnioskow? A moze lepiej zignorowac wezwanie?

    poborowy