  • Data: 2004-09-09 19:18:54
    Temat: Znowu KRUK
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dwa dni temu przeczytałem z ciekawości wątek o KRUKU i tak sobie myślę:
    rachunki płacę zawsze i mnie tam nie dopadnie (ten KRUK). A tu dzisiaj
    ciach i przyszło wezwanie od tego tam ....(wstawić słowa powszechnie
    uznawane za obelżywe) o zapłatę zaległości z polisy OC (mam w portfelu
    rachunek o zapłacemiu). I tak sobie myślę mogą mi skoczyć bo zapłaciłem
    i mam rachunek, w międzyczasie zmieniłem adres (mogą sobie wysyłać
    zawiadomienia zwykłym listem), więc może wysłać im odpowiedź z pozwem do
    sądu za - no własnie za co? A może jakieś jeszcze inne rady oprócz tych
    które były w poprzednim wątku.
    Pozdrawiam
    W.Wiśniewski