  • 11. Data: 2006-02-20 00:06:38
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    witek napisał(a):
    > System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił.

    System nie pozostał ten sam. Na pewno była przeprowadzona intergracja
    systemów albo przeniesienie klientów do systemu PKO BP. Nie pamiętam
    szczegółów, ale była to jedna z większych tego typu operacji
    informatycznych w polskiej bankowości.

    pzdr
    MiKeyCo

  • 12. Data: 2006-02-20 01:25:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MiKeyCo wrote:

> [...]
    > systemów albo przeniesienie klientów do systemu PKO BP. Nie pamiętam
    > szczegółów, ale była to jedna z większych tego typu operacji

    Raczej dokładnie odwrotnie.
    Przesiadka klientow pko bp do systemu inteligo.
    Zreszta kiepsko udana i pod względem technicznym i pod względem
    logistycznym a najbardziej pod marketingowym, gdzie do dnia dzisiejszego
    ludzi nie potrafią zrozumieć, że są pko inteligo i inteligo to dwa różne
    systemu.
    Klops na calej linii.

  • 13. Data: 2006-02-20 14:45:53
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Ale chrzanisz.

    być może

    > Podatku "za niemca" nie bylo, bo nie bylo podatku. Co ma piernik do
    > wiatraka.

    to zadaj sobie trudu i sprawdź od kiedy jest podatek od odsetek a kiedy
    zostało Inteligo sprzedane.

    > System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił.

    system nie jest samodzielną aplikacją. Wymaga administrowania a to już
    wykonują zupełnie inni ludzie.

    > Po prostu chcesz ponarzekać i tyle

    zapewne i tu masz rację

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 14. Data: 2006-02-23 23:41:33
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo:

    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana korespondencję dotyczącą wypowiedzenia przez Bank
    Umowy limitu debetowego przekazujemy wyjaśnienia.
    Informujemy, że limit debetowy został wypowiedziany zgodnie z § 14 ust. 4
    Regulaminu limitu debetowego w ramach kont Inteligo, a podstawą decyzji
    Banku było stwierdzenie zagrożenia terminowej spłaty zadłużenia. Decyzja o
    wypowiedzeniu umowy limitu debetowego jest podejmowana przez Bank po
    przeanalizowaniu licznych uwarunkowań związanych z danym kontem oraz
    Klientem. Ocena zdolności kredytowej Klienta wymaga wykluczenia ryzyka
    związanego z możliwością nieterminowego realizowania zobowiązań i jest ona
    przeprowadzana nie tylko na podstawie danych związanych z kontem Inteligo,
    ale także w oparciu o inne dostępne dla Banku informacje.
    Nie mamy możliwości przekazania szczegółów w tym zakresie ze względu na
    konieczność postępowania zgodnie z ustaloną w Banku polityką kredytową oraz
    poufny charakter danych dotyczących stosowanych przez Bank kryteriów oceny
    zdolności kredytowej."

    Przytoczę jeszcze § 14 ust. 4 Regulaminu:
    "Bank może wypowiedzieć umowę o Limit debetowy, z zachowaniem 30 dniowego
    okresu wypowiedzenia."

    W moim mailu przypomniałem, ze 30 dniowy okres wypowiedzenia nie został
    zachowany. Czekam na odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 15. Data: 2006-02-24 07:42:16
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo:

    Dokładnie tak jak masz w regulamienie. Masz 30 dni na zlikwidowanie debetu
    na koncie. Jeśli taki posiadasz. Po 30 dniach debet bedzie traktowany jako
    przeterminowane zadłużenie.

    J.

  • 16. Data: 2006-02-24 17:35:54
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2006 08:42:16 +0100, jacobs napisał(a):

> [...]
    > na koncie. Jeśli taki posiadasz. Po 30 dniach debet bedzie traktowany jako

    Proszę, przeczytaj Rozdział 1 par. 1 punkt 2. To jest punkt w którym
    Inteligo wyjaśnia CO oferuje klientowi.
    Biorąc pod uwagę twoje tłumaczenie to najwyraźniej korzystasz z innego
    produktu.

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl