  • 1. Data: 2006-02-17 20:50:03
    Temat: Prawo budowlane
    Od: "Cyberix" <r...@m...pl>

    W latach 1985-1986 wybudowano budynek gospodarczy prawdopodobnie bez
    papierów. W latach 2000 budynek został zgłoszony do Urzędu i opłacany był
    podatek.

    W 2005 przyczepił sie do tego Inspektorat budowlany i aktualnie wydał
    decyzję o rozbiórce wg Prawa budowlanego z 74 roku.

    Pytanie, dlaczego Inspektorat Budowlany dokonał analizy na podstawie ustawy
    z 74 roku a nie aktualnej? Czy nie powinno to być rozpatrywne wg aktualnych
    ustaw a nie obowiązujących w latach 80-tych ?

  • 2. Data: 2006-02-18 07:11:21
    Temat: Re: Prawo budowlane
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    A czy przypadkiem Urzedas nie powolal sie na ustawe z dnia<jakiegos tam
    1974 Prawo budowlane (dziennik ustaw jakistam itd) bo jesli tak to
    wszystko jest w porzadku, bo wlasnie tak sie powoluje na przepisy.
    Chodzi o to ze ustawa obowiazuje od tamtego czasu a zmienili ja w miedzy
    czasie, nazwa pozostala, liczy sie dziennik ustaw i tutaj bedzie skiedy
    sa aktualne przepisy).
    Czy o to ci chodzilo??

    --
    Pozdro
    Harry

  • 3. Data: 2006-02-18 18:14:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Hawry [###U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl.
    ###]
    napisał:
> [...]
    miedzy
    > czasie, nazwa pozostala, liczy sie dziennik ustaw i tutaj bedzie

    Prawo budowlane było wiele razy modyfikowane nie poprzez zmiany, ale
    uchwalanie nowych ustaw. Natomiast trzeba by było znać pełen tekst
    postanowienia, by ocenić, czy nie popełniono błędu.