  • 71. Data: 2015-08-21 08:34:50
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-21 08:22, Andrzej Lawa wrote:

    > Zaraz ciebie skażą za bycie kretynem.
    >
    > Odmawiam dryfu tak kompletnie odbiegającego od tematu.

    Czyli nie udowodnili ci winy, a skazali...

    tyle jeśli "Chodzi o problem jednoznacznego udowodnienia tego przed
    sądem ponad wszelką wątpliwość".

    Jak widać "wszelka wątpliwość" to nie znaczy sprowadzenie sprawy do
    absurdu.

    W ten sposób to można również twierdzić, że Hitler był zwykłym bauerem i
    żył sobie spokojnie w niewiedzy, a jakiś Austriak skradł tozsamość. I
    co? I ni chucka nie udowodnisz, że nie. Tak to żaden proces nie
    zakończyłby się wyrokiem skazującym. Ot - zlapali na gorącym uczynku, a
    kol twierdzi, że to nie on a jego sobowtór - i udowodnij, że nie.

    Shrek.

  • 72. Data: 2015-08-21 08:54:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.08.2015 o 08:34, Shrek pisze:

    > Czyli nie udowodnili ci winy, a skazali...

    Nie jestem za nic skazany. Odwal się.

    [ciach bełkot]

    Angielskojęzyczne określenie to "beyond reasonable doubt".

    A ty nie masz nawet poszlak, że rozkazy związane z eksterminacją wydawał.

    Przeczytaj to co pisałem o Canarisie. Też wysoka szycha.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 73. Data: 2015-08-21 09:00:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-21 o 08:54, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > A ty nie masz nawet poszlak, że rozkazy związane z eksterminacją wydawał.
    >
    > Przeczytaj to co pisałem o Canarisie. Też wysoka szycha.

    Ale że co? Że przeciwnik Hitlera i że spiskował z aliantami?

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2015-08-21 09:02:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 08:21:33 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    >internetową twórczość i zdziwiony że Policja plików linuksowych nie może
    >odtworzyć;)
    > Ach, czyli urojenia, jak zwykle...

    To że ochroniarz Tobie miche wyklepał jest powszechnie znanym faktem
    To że złożyłeś zawiadomienie na współdyskutanta z dyskusji na grupie to sam pisałeś
    Również sam pisałeś ze policja nie potrafiła odtworzyć pliku który im dostarczyłeś.
    Wiec gdzie tutaj urojenia?

  • 75. Data: 2015-08-21 09:06:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-21 08:54, Andrzej Lawa wrote:

    > Angielskojęzyczne określenie to "beyond reasonable doubt".

    Z naciskiem na reasonable.

    > A ty nie masz nawet poszlak, że rozkazy związane z eksterminacją wydawał.

    NIe no. To że był szefem tego interesu to żadna poszlaka?

    Shrek

  • 76. Data: 2015-08-21 09:15:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-21 o 09:06, Shrek pisze:

    > Z naciskiem na reasonable.

    > NIe no. To że był szefem tego interesu to żadna poszlaka?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2015-08-21 09:25:31
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Z naciskiem na reasonable.

    > NIe no. To że był szefem tego interesu to żadna poszlaka?

    Czyli skoro Jerzy Krzak był szefem USA a więc nad-szefem CIA to za polskie
    więzienia-katownie CIA można go _łatwo_ skazać (zaocznie) jako winnego? :-)

    --
    A. Filip
    Gdy na Gromniczną roztaje, rzadkie będą urodzaje. (Przysłowie polskie)

  • 78. Data: 2015-08-21 09:28:19
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie.

    Poszlaka tak. Dowód nie(koniecznie). Nie przeginaj w drugą stronę.

    --
    A. Filip
    Kiedy księżyc z tobą, czemu patrzysz na gwiazdy. (Przysłowie arabskie)

  • 79. Data: 2015-08-21 09:29:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-21 09:25, A. Filip wrote:

    > Czyli skoro Jerzy Krzak był szefem USA a więc nad-szefem CIA to za polskie
    > więzienia-katownie CIA można go _łatwo_ skazać (zaocznie) jako winnego? :-)

    Przed którym sądem? :P

    Shrek.

  • 80. Data: 2015-08-21 09:43:29
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Przed którym sądem? :P
    >
    > Shrek.

    Jak się będą z Rosją gryźć ostro latami to może międzynarodowego
    (wielonarodowego) sądu nad tymi i innymi "zbrodniami przeciw ludzkości"
    się może kiedyś doczekamy z praktycznie zagwarantowanym (zaocznymi)
    wyrokami skazującymi. W końcu USA świeci światu przykładem jak (bezczelnie)
    zagarniać jurysdykcję na miarę iście imperialną :-)
    [ Czwórka z łucznika, post=sowiecki Taliban "terrorysta" atakujący _wojska_ USA
    w Afganistanie, .... ]

    Nie myl tego co jest możliwe (całkiem wysoko prawdopodobne) dziś i w bliskiej
    przyszłości z tym co ma już jakieś szansę zdarzyć się w dalszej przyszłości.
    Na początku USA "milcząco wspierały" wersje ZSRR/sowietów w sprawie Katynia.
    Wystarczyła "pośrednia wojna" z ZSRR w Korei by USA zmieniły śpiewkę.

    --
    A. Filip
    Wiatry wieją nie tak, jak chcą okręty. (Przysłowie arabskie)