  • 51. Data: 2015-08-20 10:37:54
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2015-08-19 16:55:53 +0000, Shrek <...@w...pl> said:

    > Kwestią jest czy wiedział co jego kumple w obozach robią. Liwiusz
    > tiwerdzi, ze nie miał pojecia.

    Zacytujesz stosowny fragment?
    Bo IMO napisał coś zupełnie innego.
    ;>

    (uaktualniam filtry, stąd pytanie)

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2015-08-20 11:07:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2015 o 18:55, Shrek pisze:

    > Normalnie - są zeznania wysoko postawionych w Rzeszy,

    A są?

    > sąd uwzględniając doświadczenie życiowe uznaje, że wiedział.

    Sąd dziecko?

    Trzymanie szefa z dala od niewygodnych detali to dość standardowa strategia.

    [ciach]

    > Nie chciałbym zaczynać, bo wiem, że jesteś uczulony. Ale sam się
    > prosisz. Czy przypadkiem ciebie za coś sąd nie skazał?

    A czy ty przypadkiem nie molestujesz dzieci?
    (skoro idziemy w metodologię Radia Erewań, to się przyłączę)

    > Kwestią jest czy wiedział co jego kumple w obozach robią. Liwiusz
    > tiwerdzi, ze nie miał pojecia.

    Nie, matole. Liwiusz twierdzi, że nie ma dowodów na to, że wiedział.

    I w tym momencie (jeśli sadzimy go jako zwykłą osobę fizyczną) działa
    dość podstawowa zasada państwa prawa - domniemanie niewinności.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 53. Data: 2015-08-20 11:08:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2015 o 15:28, A. Filip pisze:

    > To że odróżnia nie oznacza że nie ma przypadków "płynnego przechodzenia" z
    > jednego stanu od drugiego. Jakby prawo było proste, logiczne i całkowicie

    Nie w sytuacji, kiedy zwłoki są już dawno ostygłe i tak czy inaczej
    "zutylizowane".

  • 54. Data: 2015-08-20 11:22:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2015 o 23:16, Shrek pisze:

    > Czyli skoro sąd by skazał, to należy domniemywać, że sąd by udowodnił.
    > Chyba że zakładasz brak niezawisłości sądu - ale teraz ty musiałbyś ją
    > udowodnić:P

    Wiesz, jakby sąd w Norymberdze był całkowicie niezawisły, to przy okazji
    skazałby paru sowieckich obywateli za chociażby Katyń.

    Nawet nie próbowali. Znaczy się sowieci za Katyń nie odpowiadają? (wg
    twojej "logiki")

    Dodatkowo: jesteś pewien, że by skazał? I czy wiesz, za co konkretnie?

    Patrz: Karl Donitz. Wysoka szycha, po śmierci Hitlera został oficjalnym
    fuhrerem. Zbrodnie przeciwko ludzkości (czyli właśnie obozy zagłady) -
    nie został nawet oskarżony. Przestępstwa wojenne - uznano go winnym...
    ale nie orzeczono za to kary bo USA robiły to samo! (chodziło o
    nieograniczoną wojnę morską). Dostał tylko 10 lat za "planowanie i
    rozpoczęcie wojny napastniczej".

  • 55. Data: 2015-08-20 11:24:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2015 o 19:02, Shrek pisze:

    > A po co? Był jakiś proces? Jest? Będzie? Przed jakim sądem? Naszym
    > amerykańskim, niemieckim, rosyjskim, izraelskim? Choćby dlatego nie
    > mogę, że żadnego sądu nie ma, nie było i raczej już nie będzie. Jakby
    > był, to byśmy się dowiedzieli jak mu poszło wciskanie kitu. Obstawiam,
    > że poszłoby mu słabo - wtedy wszyscy twierdzili, że nie widzieli, a
    > jednak jakoś sądy uznały ich winnymi. Odwróćmy sytuację zgodnie z
    > tematem wątku. Ja publicznie twierdzę, że wiedział. Pozwij mnie:P

    No ale właśnie o to chodzi - o absurd oskarżania o znieważanie trupa!

  • 56. Data: 2015-08-20 11:24:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2015 o 09:12, Kris pisze:

    > I kto to pisze;)

    Nie umiesz czytać? Czy masz znowu jakieś urojenia?

  • 57. Data: 2015-08-20 12:33:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-20 11:22, Andrzej Lawa wrote:

    > Wiesz, jakby sąd w Norymberdze był całkowicie niezawisły, to przy okazji
    > skazałby paru sowieckich obywateli za chociażby Katyń.

    Wiem. Ale na potrzeby dyskusji stwierdzę, że nie wiem i teraz udowodnij:P

    Shrek.

  • 58. Data: 2015-08-20 12:34:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-20 11:07, Andrzej Lawa wrote:

    > A czy ty przypadkiem nie molestujesz dzieci?
    > (skoro idziemy w metodologię Radia Erewań, to się przyłączę)

    Czyli w punkt...

    Shrek.

  • 59. Data: 2015-08-20 13:12:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2015 o 12:33, Shrek pisze:

    > Wiem. Ale na potrzeby dyskusji stwierdzę, że nie wiem i teraz udowodnij:P

    Dokumenty historyczne.

  • 60. Data: 2015-08-20 13:13:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2015 o 12:34, Shrek pisze:

    > Czyli w punkt...

    Coś takiego... rzuciłem coś celowo absurdalnego... i trafiłem!