  • 21. Data: 2006-07-23 23:59:45
    Temat: Re: Znany detektyw, byly posel samoobrony Krzysztof R. zatrzymany przez ABW i aresztowany
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    wiadomości news:r9bdp3-ihf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Do mojego serwera nie doszło.

    qrcze, zaczynam myslec ze mam omamy:-)) http://tiny.pl/ts1p

    HaNkA

  • 22. Data: 2006-07-24 06:11:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ea0oh7$plo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Najśmieszniejsze, to pisanie Krzysztof R., jakby danych dostarczonych w
    > materiale nie wystarczyło, by jednoznacznie zidentyfikować osobę.

    Może ukrywanie nazwiska i wizerunku nie powinno dotyczyć osób publicznych?
    Zwłaszcza jeżeli zarzuty mają związek z ich publiczną/profesjonalną
    działalnością.

  • 23. Data: 2006-07-24 07:37:40
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > qrcze, zaczynam myslec ze mam omamy:-)) http://tiny.pl/ts1p

    Nie masz. Wiadomosc zostala zcancelowana przez Autora o 12:20

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 24. Data: 2006-07-24 08:25:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > wyniku którego któraś telewizja [przykąldowo padnie. Może wówczas
    > dziennikarze nabiorą większego szacunku do tego, co robią.
    >
    > Pomijam już kwestię winy lub niewinności Krzysztofa R., ale chwilowo nie
    > został skazany, a już publicznie poinformowano, co zrobił? A jak nie
    > zrobił? Może i szansa jest małą, ale jeśli?
    >
    > Moim zdaniem problem jest zdecydowanie szerszy. Dziennikarze zbyt
    > wcześnie "skazują" sprawcę, zanim ktokolwiek sensowny to przemyśli. Jak
    > potem wychodzi coś innego, to próbują przekonywać, że to manipulacja i

    po 3 wpadkach mozna tv odebrac koncesje. Ja bym zaczal od programu
    interwencja. Tutaj moim zdaniem powinien wkroczyc prokurator bo osoby
    ktore zostaly zeszmacone nie beda mialy odwagi
    dochodzic swoich praw. (chodzi o akcje o jednego mniej,o za trzymaniu
    chodzenie dziennikarzy po sasiadach, zakladzie pracy i opowiadanie ze
    mieszkaja z pedofilem - zanzaczam ze tam mowa o 14 letnich osobach)

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 25. Data: 2006-07-24 08:27:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
> [...]
    >
    > Może ukrywanie nazwiska i wizerunku nie powinno dotyczyć osób publicznych?
    > Zwłaszcza jeżeli zarzuty mają związek z ich publiczną/profesjonalną

    nie mistrzu, jezeli zarzuty zostana potwierdzone prawomocnym skazaniem ,
    wtedy mozna ewentualnie mowic o interesie publicznym. Ale to nalezy
    ocenic w konretnych sytuacjach.

  • 26. Data: 2006-07-24 11:49:02
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > nie mistrzu, jezeli zarzuty zostana potwierdzone prawomocnym skazaniem ,
    > wtedy mozna ewentualnie mowic o interesie publicznym. Ale to nalezy ocenic
    > w konretnych sytuacjach.

    A co ma w ogole skazujacy, prawomocny wyrok do interesu spolecznego,
    potrzebnego do zezwolenia na ujawnienie danych osobowych oskarzonego?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 27. Data: 2006-07-24 12:22:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > A co ma w ogole skazujacy, prawomocny wyrok do interesu spolecznego,
    > potrzebnego do zezwolenia na ujawnienie danych osobowych oskarzonego?

    chodzi o fakt ze mozna mowic o takich rzeczach publicznie jezlei są
    prawdziwe pod warunkiem ze lezy to w obronie społecznie uzasadnionego
    interesu a nie dla sportu by zwiekszyc ogladalnosci zeszmacic dana
    osobe tylko dlatego ze jest osoba publiczna.

  • 28. Data: 2006-07-24 12:41:14
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 01:41:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pomijam już kwestię winy lub niewinności Krzysztofa R., ale chwilowo nie został
    > skazany, a już publicznie poinformowano, co zrobił? A jak nie zrobił? Może i
    > szansa jest małą, ale jeśli?

    Weź po uwagę ,że oprócz telewizji już dokłanie o wszystkim informował
    prokurator krajowy i minister koordynatr - oni też są spragnnieni
    sukcesów, czyli już wyrok wydany .

    akala

  • 29. Data: 2006-07-24 13:22:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    akala napisał(a):

    > Weź po uwagę ,że oprócz telewizji już dokłanie o wszystkim informował
    > prokurator krajowy i minister koordynatr - oni też są spragnnieni
    > sukcesów, czyli już wyrok wydany .

    minister koordynator juz raz zablysnal swa inteligencja - Cimoszewicz,
    niepodważalny dowów ktory mialo stanowic pisemko sporzadzone na
    komputerze z podpisem pieczatką.

    P.

  • 30. Data: 2006-07-24 13:42:07
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

> [...]
    > prawdziwe pod warunkiem ze lezy to w obronie społecznie uzasadnionego
    > interesu a nie dla sportu by zwiekszyc ogladalnosci zeszmacic dana osobe

    Po pierwsze to mowimy raczej o zakazie publikacji danych osobowych
    podejrzanego, wynikajacym z prawa prasowego. Czym innym jest znieslawienie,
    o ktorym piszesz, a o ktorym to przestepstwie nie moze byc mowy, jesli ktos
    mowi: "Krzysztof Rutkowski, znany detektyw, uslyszal takie to a takie
    zarzuty", wlasnie ze wzgledu na niewatpliwy interes spoleczny w takim
    przekazie. I nie ma tu nic do rzeczy czy wyrok zostal wydany, czy tez nie.

    Pozdrawiam,
    Michal