  • Data: 2006-11-06 07:28:30
    Temat: Znalezienie amunicji
    Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mialem wczoraj ciekawa przygode i mam watpliwosci czy dobrze postapilem.
    Nurkowalem sobie w kamieniolomie i na glebokosci okolo 16 m znalazlem cale
    opakowanie ostrej amunicji. Wyciagnalem to wszystko w celu zawiezienia na
    komisariat. Po drodze natknalem sie na patrolo Policji wiec pokazalem
    chlopakom co znalazlem. Okazalo sie ze jest to amunicja od ich (policyjnej
    broni). Pojechalem z nimi na komisariat w celu zlozenia wyjasnien. Po
    przeliczeniu okazalo sie ze jest 150 sztuk amunicji. Znalazl sie tam jakis
    gosciu, ktory powiedzial ze za takie cos moga mi postawic zarzut
    nielegalnego posiadania amunicji, zrobic sprawe karna itd. Troche sie
    zdziwilem takim zachowaniem - nawet gliniarz z patrolu, ktoremu dalem te
    naboje opier.....il tamtego za taka gadke, przyjal ode mnie wyjasnienia,
    podziekowal za "dobra postawe obywatelska" i zwolnil do domu. Ale teraz mam
    watpliwosci: czy moga mi postawic jakies zarzuty za to, ze im przynioslem te
    naboje? Zastanawiam sie czy bede jeszcze wzywany w celu zlozenia wyjasnien?
    Co Wy sadzicie o taki zdarzeniu - jak nalezy postapic?

    --
    pozdrawiam Mazi