  • 301. Data: 2023-08-19 22:49:42
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 22:47, Shrek pisze:

    > Wydaje się że najskuteczniej owinąć grubym drutem z ciężarkami i do rzeki.

    Ma to jedną słabość, którą zresztą da się łatwo wyeliminować, ale jakoś
    głupio pisać na grupach przepis na zbrodnię doskonałą, więc już może nie
    rozważajmy za dokładnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 302. Data: 2023-08-19 23:14:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 21:18, Shrek pisze:
    > No ale skoro robert twierdzi, że w zasadzie to policja nie szuka, to nie
    > ma co nadmiernie kombinować.

    Co ma wspólnego poszukiwanie lub nie przez Policję zaginionych z
    ukrywaniem zwłok? Pamiętaj, że ratownicy zawsze idą po żywych. Jeśli by
    była pewność, że poszukiwany nie żyje, to nie realizujesz poszukiwać, a
    przeszukanie terenu. To się inaczej robi, ale i taj nie pojmiesz, więc
    tym bardziej nie ma sensu, bym się produkował.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 303. Data: 2023-08-19 23:33:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co ma wspólnego poszukiwanie lub nie przez Policję zaginionych z
    > ukrywaniem zwłok?

    Żartujesz czy poważnie pytasz? Jak ktoś szuka to trzeba lepiej ukryć
    żeby nie znalazł niż jak nie szuka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 304. Data: 2023-08-20 00:47:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A wiesz, że jak na allegro kupisz teraz saletrę to przyjdą kulsony i
    > zapytają po co ci to? Jak odpowiesz zgodnie z prawdą że robisz sobie
    > rakietę na karmel to ci przypną materiały wybuchowe?

    A to przepraszam. Nie byłem świadom, że prekursory i inne już są w
    Polsce rejestrowane.

    --
    Marcin

  • 305. Data: 2023-08-20 00:49:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-19, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Obraza uczuć religijnych najprędzej. Krematorium, kremówki - to się da
    > powiązać ;)

    Jakieś pomocnictwo zapewne.

    --
    Marcin

  • 306. Data: 2023-08-20 00:57:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Głównie na podstawie wyglądu nagrobka, na którym jest miejsce na tyle
    > tabliczek, ilu planuje się pochowanych. Ale możesz użyć szklanej kuli
    > przykładowo. Policzenie palcem tabliczek wydaje się bardziej wiarygodne.

    Czesto bywa tak, że jak pochówek jest stary, to w pojedyńczym grobie z
    pojedyńczą adnotacją chowa się kolejną osobę. Potem uzupełnia się pomnik
    lub stawia nowy.

    --
    Marcin

  • 307. Data: 2023-08-20 01:07:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 23:33, Shrek pisze:

    > Żartujesz czy poważnie pytasz? Jak ktoś szuka to trzeba lepiej ukryć
    > żeby nie znalazł niż jak nie szuka.

    Poszukiwania się prowadzi za żywymi ludźmi. Za zwłokami przeszukuje się
    teren. Trochę inne są sposoby realizacji tych czynności.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 308. Data: 2023-08-20 01:08:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czesto bywa tak, że jak pochówek jest stary, to w pojedyńczym grobie z
    > pojedyńczą adnotacją chowa się kolejną osobę. Potem uzupełnia się pomnik
    > lub stawia nowy.
    No i jak w tym nowym za kilkadziesiąt lat ktoś znajdzie dodatkowe
    szczątki, to co będzie?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 309. Data: 2023-08-20 01:30:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ma to jedną słabość, którą zresztą da się łatwo wyeliminować, ale jakoś
    > głupio pisać na grupach przepis na zbrodnię doskonałą, więc już może nie
    > rozważajmy za dokładnie.

    W rzece jest prund a dno może się zmieniać wielokrotnie w krótkim
    czasie. Coś gdzies może wypłynąć. Z kolei jeziora, to raz, czym bardziej
    obiecujące (duże, głębokie), tym częściej się tam topią lub rybacy
    grasują. W zasadzie tylko w głebszym morzu czy innym oceanie.

    --
    Marcin

  • 310. Data: 2023-08-20 01:34:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-19, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Mrówki nie są głupie, jak by obżarły tylko naszego trupa to by dostały
    > za zacieranie śladów, jak obeżrą wszystkie to mogą potem mówić że tylko
    > o żarcie chodziło i ja bym im uwierzył. Zresztą dotychczasowi lokatorzy
    > to już dano przez różne robactwo obżarte. Mrówki robią to jakoś inaczej?

    Inaczej kości wyglądają na świeżo. Dla DNA jeden pies co/kto obgryza.

    > No i jak mi mówisz o złej liczbie trupów to mam przed oczyma grabaży
    > którzy po otwarciu grobu: panowie - policzmy gło^H^H^H trupy ;)

    Tu to mogłoby nawet pójść krok dalej: panowie, jest ekstra trup, trzeba
    się go pozbyć bo jeszcze będzie na nas.

    --
    Marcin