  • 411. Data: 2023-09-06 15:06:50
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2023 o 05:52, Shrek pisze:

    > To musisz ze swojego powiatu nie wyjeżdzać, bo standardowe ograniczeniew
    > niezabudowanym na przejściu czy skrzyżowaniu to właśnie 70.

    No w mojej okolicy nie. Jak Ci napisałem masz krajówki 28 i 75. Dalej
    przeważnie autostradami jeżdżą. No i nie zwracam uwagi na znaki - nie
    jeżdżę na pamięć.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 412. Data: 2023-09-06 15:13:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2023 o 05:53, Shrek pisze:
    > E tam...

    Przyjedź. Zobacz. Zakręty, pagórki, las w linii pobocza, a pobocze 20
    cm. Tu się naprawdę nie da zapierdzielać. Ja ustawiam tempomat na 70
    km/h i spokojnie przejeżdżam z pominięciem miejscowości, gdzie na 50 się
    schodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 413. Data: 2023-09-06 18:58:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niestety w mojej ocenie tak, bo go tam nei powinno być.

    Z tego co nie wolno nie wynika kto jest sprawcą. Nie wolno też być
    najebanym, przekraczać ponad trzykrotnie prędkość, zmieniać pasy bez
    kierunkowskazów i upewenienia się że można.

    > Spowodowanie
    > wypadku jest przestępstwem nieumyślnym.

    Wcześniej pisałeś że umyślnym:P

    > Wchodząc co najmniej godził się
    > na to, że ktoś tam może jechać i próbując go ominąć dojdzie do wypadku -

    Chuja prawda - łaże w miejscach niedozwolonych codziennie i nie godzę
    się z tym że spowoduję wypadek. Podobnie jak ty nie zatrzymując się na
    zielonej strzałce - bo się nie zatrzymujesz - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 414. Data: 2023-09-06 19:00:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dokładnie. Co więcej, o ile ta informacja wycieknie do prasy. Bo jeśli
    > wydadzą postanowienie o przedstawieniu zarzutów, a gość bedzie w za
    > granicą, to sprawa może być zawieszona wiele lat. potem być może jakimś
    > małym drukiem ktoś wzmiankuje.

    Ty weź się zdecyduj - w poprzenim pości pisałeś że się napewno dowiemy
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 415. Data: 2023-09-06 19:02:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po drugie i przede wszystkim przechodził w miejscu niedozwolonym.

    Po pierwsze i ostatnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 416. Data: 2023-09-06 19:03:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli zrozumiałeś. To, czy 100 metrów, to blisko, czy daleko, to silnie
    > zależy od okoliczności. W wypadku 100 km/h, to blisko.

    To niemal dwukrotna droga hamowania, więc dość daleko. Na pewno nie
    bezpośrenio - zwłaszcza że nie na jego pas.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 417. Data: 2023-09-06 19:05:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dworujecie sobie z tego, ze był pod wpływem, a choć nei pochwalam jazdy
    > w takim stanie, to wychodzi na to, że on lepiej ogarniał zagrożenie, niż
    > ten pieszy.

    Tak było - nie zmyślam!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 418. Data: 2023-09-06 19:06:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo 50 km/h. Jeszcze może na pogodę reaguje. Tak jest na "zakopiance".

    Do 30:P Tam zawsze się stówka wyświetla.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 419. Data: 2023-09-06 19:07:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i nie zwracam uwagi na znaki - nie
    > jeżdżę na pamięć.

    WTF?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 420. Data: 2023-09-06 19:10:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przyjedź. Zobacz. Zakręty, pagórki, las w linii pobocza, a pobocze 20
    > cm.

    Byłem i jeździłem:P Uwielbiam popierdalać bo górskich serpentynach.

    > Tu się naprawdę nie da zapierdzielać.

    Da się, chyba że ktoś zamula:P

    > Ja ustawiam tempomat na 70
    > km/h i spokojnie przejeżdżam z pominięciem miejscowości, gdzie na 50 się
    > schodzi.

    Zabudowany, zabudowanym. Winkle winklami;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!