    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiany w umowie
    Date: Tue, 18 Mar 2014 09:02:59 +0100

    Witam

    Czy coś się zmieniło w działaniach operatorów telekomunikacyjnych w
    zakresie sposobu zawierania/przedłużania umów? Zazwyczaj dzwonił do mnie
    jakiś miły gość, proponował zmianę umowy na określonych zasadach, ja się
    decydowałem, bądź nie, ale jeśli tak, to przysyłano aneks do
    dotychczasowej umowy. Podpisanie aneksu (po ewentualnym zapoznaniu się z
    jego treścią :-)) powodowało zatwierdzenie zmiany warunków. Tymczasem
    niedawno zadzwonił jakiś miś z T-Mobile, przedstawił warunki, wstępnie
    się zgodziłem, z zastrzeżeniem, że chcę je zobaczyć na piśmie (obiecał
    aneks), nastąpiła zmiana abonamentu, przyszła nowa faktura z
    _dodatkowymi_ abonamentami, które jak się okazuje są nierozerwalnie
    związane z podstawowym (niskim) abonamentem, ale aneksu ani widu, ani
    słychu (a za 2 dni miesiąc minie). Przyszło jedynie pismo, że prawo
    telekomunikacyjne nakłada obowiązek pisemnego potwierdzenia zmian
    warunków umowy, więc potwierdzają, że zmienili mi taryfę :-)
    Tak ma być?

    Maciek