eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZmiany w umowach,cennikach,regulaminach - na ile obowiazuja one klienta? › Zmiany w umowach,cennikach,regulaminach - na ile obowiazuja one klienta?
  • Data: 2004-08-31 06:28:24
    Temat: Zmiany w umowach,cennikach,regulaminach - na ile obowiazuja one klienta?
    Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Po ostatnich zmianach i "usprawnieniach" w sieci Plus GSM zaczęły mną
    targać pewne wątpliwości, które mam nadzieje tutaj rozwiązać. Czy w Polsce
    jest możliwa taka sytuacja: klient podpisuje umowę z siecią telefonii -
    płaci abonament i rozmowy za 1 zł; umowa podpisana na 5 lat; darmowe
    połączenia z numerami 0700; w podpisanej umowie widnieje punkt że w
    przypadku jej zerwania przed końcem obowiązywania podpisujący płaci karę w
    wysokości 1000zł... Po miesiącu od podpisania umowy sieć zmienia cennik:
    rozmowy po 5 zł za minutę, brak darmowych połączeń itd itp - warunki bardzo
    niekorzystne dla klienta. Regulamin, umowa się nie zmieniają, zmienia się
    tylko cennik. Czy w takim przypadku (sytuacja oczywiście wymyślona, nie
    mająca zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością) ja jako klient mogę
    zrezygnować z umowy, nie płacąc żadnej kary? Czy muszę na takich warunkach
    korzystać z ich sieci do końca umowy?
    Czy cennik, oraz wszelkiego rodzaju usługi dodatkowe są powiązane z
    umową? Jak rozumiem przy zmianie umowy, obie stroną muszą podpisać ją na
    nowo - czyli przy zmianie umowy, ja jako klient mógłbym jej nie podpisać
    (może mi się nie spodobać) i żadnej konsekwencji nie poniosę, zgadza się?

    pozdrawiam,
    Michał