  • 1. Data: 2006-12-11 09:53:18
    Temat: Zmiana w wynagrodzeniach
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Witam,

    Pracownicy mają w naszym przedsiębiorstwie wypłacane miesięczne premie .
    Istnieje regulamin premiowania (beznadziejny, dlatego wprowadzam zmiany).
    Od nowego roku chcę zlikwidować te premie, jednocześnie podnosząc
    wynagrodzenie zasadnicze o kwotę premii.

    I zastanawiam się czy wręczyć każdemu wypowiedzenie zmieniające, w którym
    likwiduję premię plus aneks do umowy o pracę ze zmianą wynagrodzenia? Czy
    jakos inaczej?

    Traszka

  • 2. Data: 2006-12-11 11:11:11
    Temat: Re: Zmiana w wynagrodzeniach
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 10:53:18 +0100, Traszka napisał(a):

> [...]
    > Od nowego roku chcę zlikwidować te premie, jednocześnie podnosząc
    > wynagrodzenie zasadnicze o kwotę premii.

    Nawet jeśli o premii nie ma słowa w umowie, musisz dokonać bądź
    porozumienia bądź wypowiedzenia zmieniającego w części regulaminu
    dotyczącej premii. Równocześnie wpisujesz tam nową wysokość
    wynagrodzenia zasadniczego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl