  • 1. Data: 2003-06-02 12:21:51
    Temat: Zmiana pozwu
    Od: "zibi" <t...@w...pl>

    Witajcie!

    Mam taki problem: Zostalem zwolniony przez pracodawce bez
    zachowania okresu wypowiedzenia. W zwiazku z czym oddalem sprawe
    do sadu pracy. Wynajalem prawnika, ktory mial sie zajac przebiegiem calej
    sprawy. Nadalem mu pelnomocnictwo do prowadzenia tej sprawy.
    Chodzilo mi o to aby odzyskac pieniadze, za okres w ktorym bylem na
    wypowiedzeniu i oczywiscie o sprostowanie swiadectwa pracy. Jednak
    prawnik nie zawarl w pozwie tego drugiego najwazniejszego dla mnie
    celu tego postepowania, a odbyla sie juz jedna rozprawa w sadzie na ktorej
    nie bylem.
    Czy moge jeszcze uzupelnic swoj pozew o sprostowanie swiadectwa pracy, co
    jest dla mnie celem nadrzedny calej tej sprawy. Jesli tak to kiedy
    powinienem to
    zrobic? Czy warto zmienic prawnika, a moze w sadzie pracy bronic sie lepiej
    samemeu?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Zaniepokojony

  • 2. Data: 2003-06-02 15:51:40
    Temat: Re: Zmiana pozwu
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "zibi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powinienem to
    > zrobic? Czy warto zmienic prawnika, a moze w sadzie pracy bronic sie

    Zawsze można zmienić powództwo aż do wyroku w I instancji. Prawnika tez
    zawsze możesz zmienić.

    Pozdrawiam
    Michał