  • Data: 2007-01-27 22:04:32
    Temat: Zmiana numeru porządkowego mieszkania
    Od: "Marcin Banach" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Kupiłem mieszkanie, którego (w przeszłości) przeznaczenie powierzchni
    planowane było pod działalność gospodarczą. W związku z tym, że w budynku
    są również lokale mieszkalne, numer porządkowy mojego mieszkania otrzymał
    nietypowy nr "1.5". Po pewnym czasie, przeznaczenie lokalu zostało
    zmienione na cele mieszkalne a numer porządkowy (jako lokalu mieszkalnego
    przypadł na 20). Juz teraz korzystam z adresu korespondencyjnego na X m. 20,
    ponieważ listonosz miałby problem z dostarczeniem korespondencji, nie
    mówiąc już o domofonie itp.

    Mam pytanie:

    Jakie kroki powinienem podjąć w celu zmiany numeru mieszkania z "1.5" na
    20. Czy formalnościami w tym zakresie powinien zająć się administrator
    budynku, czy ja jako właściciel?

    Od czego zacząć? Księgi wieczyste? Zgłoszenie od którejś ewidencji
    prowadzonej przez odpowiedni organ?

    Pozdrawiam
    MARCIN