  • 21. Data: 2012-06-05 17:46:11
    Temat: Re: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.06.2012 16:44, Maciek pisze:
    > Biuro księgowe dziś to, jutro tamto - ze zmianą szkoły IMHO tak prosto
    > nie jest.

    Jak dla kogo. Ja uważam że lekarz, nauczyciel, księgowy(a) i małżonek
    powinien być jak najdłużej ten sam.

    p. m.

  • 22. Data: 2012-06-06 09:56:53
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Nixe" <n...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co ma piernik do wiatraka, czyli Twoje dzieci i ich matura do tego,
    > czy w szkole publicznej można mieć wpływ na to, jaki nauczyciel uczy daną
    > klasę czy nie można. Ty uważasz, że nie można, więc Ci tłumaczę "widać,
    > jak mało wiesz o życiu". Wychowanie dwójki studentów nie ma tu nic do
    > rzeczy.

    Ty wiesz jeszcze mniej o życiu. Ja nie twierdzę, że nie można. Ale nie w
    taki roszczeniowy sposób jak wy. Dyrektor jest szefem tej placówki i zrobi
    jak będzie chciał. I wam nic do tego. Chyba,że potraficie się dogadać. Ale z
    tego postu wynika, że raczej nie....

    > A co ma do tego bezstresowość w wychowaniu, to ja już w ogóle nie
    > rozumiem.

    No właśnie, nie rozumiesz....

  • 23. Data: 2012-06-06 10:53:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-06 09:56, Andy Niwinski pisze:
> [...]
    > jak będzie chciał. I wam nic do tego. Chyba,że potraficie się dogadać. Ale z
    Ty widzę, jeszcze z poprzedniego ustroju. To "roszczeniowe" podejście
    wynika z tego, że to szkoła jest dla uczniów, a nie uczniowie dla
    szkoły. Nie każdy jeszcze to rozumie.

    Maciek

  • 24. Data: 2012-06-06 10:55:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-05 17:46, m pisze:
    > Jak dla kogo. Ja uważam że lekarz, nauczyciel, księgowy(a) i małżonek
    > powinien być jak najdłużej ten sam.
    Może i powinien, ale życie pokazuje, że trzymanie się za wszelką cenę
    akurat tego jednego, nie zawsze ma sens :-)

    Maciek

  • 25. Data: 2012-06-06 17:13:03
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Maciek" <m...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Ty widzę, jeszcze z poprzedniego ustroju. To "roszczeniowe" podejście
    > wynika z tego, że to szkoła jest dla uczniów, a nie uczniowie dla
    > szkoły. Nie każdy jeszcze to rozumie.

    Taa, zgadłeś. Ja z poprzedniego ustroju. To był ten, gdzie nieuk nie
    przechodził do następnej klasy, a nie zasłaniał się "-sleksją", gdzie
    uczniowie nie bili nauczycieli, gdzie pogłaskanie ucznia który wywinął orła
    na korytarzu nie kończyło się oskarżeniem za pedofilię, gdzie nie było
    odzywek do nauczycieli w stylu - "pierdol się, spadaj" etc. A wyjątkowe
    skurwysynki na zapleczu dostawały porządny łomot taką fajną szeroką linijką.
    I do głowy by im nie przyszło poskarżyć się w domu, bo tam dostały by
    następny łomot.