  • Data: 2002-12-08 15:22:18
    Temat: Zmiana kalendarza pracy a emerytura.
    Od: "Secio" <M...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jest nastepujaca sytuacja:
    Przechodze na emeryture. Moj ostatni dzien pracy to 24 grudzien. Zaklad
    pracy 'zmienia kalendarz pracy' i kaze mi przyjsc do pracy w wolna sobote 14
    grudnia aby odrobic sylwestra 31.12 kiedy to juz bede emerytem. W razie
    nieprzyjscia grozi nieusprawiedliwiona nieobecnoscia. Czy ma takie prawo ?
    Dodam ze jestem pracownikiem etatowym.
    Jak niezbicie mu udowodnic ze nie ma prawo tego zadac? jakies akty prawne
    etc.?

    Prosze o pomoc,
    Dziekuje i Pozdrawiam,
    Mariusz