  • 1. Data: 2005-07-15 10:54:18
    Temat: Polisa Zaopatrzenia Dzieci
    Od: "MBxd1" <mbxd1@(NO_SPAM)poczta.interia.pl>

    Posiadam takową polisę ns sumę ubezpieczenia 50000 zł, na okres 20 lat
    wykupioną w 85 roku. Obecnie upłynął okres ubezpieczenia, odwiedziłem PZU i
    zaoferowali mi (chyba z czapy) 474 zł. Wegług tego, co jest napisane na
    polisie powinienem otrzymać 80000 zł (z 85 roku). Dowiedziałem się, że jedna
    osoba posiadająca polisę na 15 otrzymała 17000 zł z proponowanych przez PZU
    325 zł. Piszę obecnie podanie o polubowne załatwienie sprawy i potrzebuję
    informacji, o jaką sumę mogę się ubiegać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-15 14:53:37
    Temat: Re: Polisa Zaopatrzenia Dzieci
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MBxd1 napisał(a):
> [...]
    > 325 zł. Piszę obecnie podanie o polubowne załatwienie sprawy i potrzebuję
    > informacji, o jaką sumę mogę się ubiegać.

    Około 3000 zł po waloryzacji sądowej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-15 16:12:42
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to.tez>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message

    > Około 3000 zł po waloryzacji sądowej.

    Jest na to jakis wyrok ew. jakis paragraf na ktory mozna sie powolac bo mam
    dokladnie taki sam problem.

    --
    Pozdrawiam, Marcin

  • 4. Data: 2005-07-15 20:20:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Olejniczak napisał(a):

    > Jest na to jakis wyrok ew. jakis paragraf na ktory mozna sie powolac bo
    > mam dokladnie taki sam problem.

    Art. 358 (1) kc.

  • 5. Data: 2005-07-15 21:04:53
    Od: "MBxd1" <mbxd1@(NO_SPAM)poczta.interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Olejniczak"
    <marcin@usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to
    .tez> napisał w
    wiadomości news:db8n9l$k1c$1@news.onet.pl...

    > "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message

    > Jest na to jakis wyrok ew. jakis paragraf na ktory mozna sie powolac bo
> [...]

    Coś mi tu nie gra:

    polisa 1: 325 zł 15 lat = 17tys zł
    polisa 2: 474 zł 20 lat = 3 tys zł?