  • 251. Data: 2008-04-07 12:28:07
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    MuciosMacios napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ftcbck$to8$1@news.onet.pl...
    >
    > mBank

    Chyba sobie jaja z pogrzebu robisz. Nie dość, że nie ma takiej
    możliwości, to jak zapytałem infolinię, to potwierdzili, że nie ma.
    Strzelaj dalej. Bo na razie to kłamiesz. Nie jestem politykiem i
    na kłamstwo nie powiem, że "mijasz się z prawdą".

    Cytat z otrzymanego maila:
    "Uprzejmie informuje, że niestety nie ma na chwile obecną takiej
    możliwości. Z tej przyczyny pracownicy odpowiadający na maile
    klientów nie udzielają informacji na temat indywidualnych
    problemów związanych z wnioskami rachunkami i reklamacjami.
    Informacja jaką można otrzymać droga mailowa to ogólne informacje
    dotyczące problemow klienta oraz wiadomości dotyczące ofrty
    produktowej banku."

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 252. Data: 2008-04-07 12:40:09
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > Bo mam ich liste? Bo za pomoca mac identyfikuje userow?
    > Bo znam dokladnie kazdy sprzet ktory mam w sieci?

    Dekretem wprowadziłeś w całek okolicy zakaz kupowania nowych komputerów
    - pomijając te, które sam sprzedajesz? ;->

  • 253. Data: 2008-04-07 13:15:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > :)
    > Powoli zaczyna mi sprawiać przyjemność poprawianie Twych
    > bzdurnych wypowiedzi :)
    >
    > Po kablu masz dostęp do APC(CPE) a nie do AP.

    Zgubiłeś się.

    Dla ustalenia nomenklatury i nie mylenia z transporterami opancerzonymi
    - w terenie są stacje bazowe, a klienci mają punkty dostępowe.

  • 254. Data: 2008-04-07 13:24:33
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:47fa162b@news.home.net.pl...
    > Dekretem wprowadziłeś w całek okolicy zakaz kupowania nowych komputerów -
    > pomijając te, które sam sprzedajesz? ;->

    Jesteś największym informatycznym debilem jakiego spotkałem.
    Próbujesz błysnąć wiedzą/inteligencją, lecz pozostawiasz po sobie
    tylko zniesmaczenie.

    Adres mac identyfikuje urzadzenie w sieci. Teoretycznie nie powinno być
    dwóch
    takich samych adresów.
    Urządzenia to:
    switche
    routery
    karty sieciowe (komputery)
    WAPy
    itp...

    Zmiana komputera nie ma się nijak do działania sieci (czyt odbioru netu).
    Bo nie komputer jest identyfikowany w sieci tylko WAP(APC w trybie WISP).
    To tak jak licznik prądu. Cokolwiek włączysz w domu do prądu podłączone
    jest do sieci pooprzez licznik.

    Mozesz sobie kupić nawet kombiwar i jeśli będzie miał on gniazdo ethernet
    to będzie on działał w sieci.

    Szolek

  • 255. Data: 2008-04-07 13:53:48
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 15:24:33 +0200, MuciosMacios napisał(a):

> [...]
    > jest do sieci pooprzez licznik.
    >
    > Mozesz sobie kupić nawet kombiwar i jeśli będzie miał on gniazdo ethernet

    A!
    To teraz juz rozumiem!
    Ktoś sie podpiął jako APC do twojej sieci...
    kurcze, dwa dni mi zajelo zrozumienie tego...

    Ale tak jak juz pare osob pisalo.
    1. Popraw zabezpieczenia
    2. Zglos na policje
    3. Nie przyznawaj sie, ze czytales jego poczte z banku

  • 256. Data: 2008-04-07 14:43:01
    Od: Heniu <t...@d...com>

    Użytkownik MuciosMacios napisał:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Zajmuje sie administrowaniem małej sieci internetowej.

    Jesteś pewien, że umiesz to robić?

  • 257. Data: 2008-04-07 15:08:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    To jeszcze ja, Jarząbek

    MuciosMacios napisał(a) :

    > mBank

    Tak trochę OT.
    Ty tu mydlisz oczy jakąś S-F, a w W.Brytanii, gdzie technologia
    bankowości trochę wyżej stoi niż w naszym zaścianku, jeden z
    największych banków, HSBC, zgubił był właśnie płytę CD z danymi
    klientów. Niezaszyfrowana i to dla odbiorcy korporacyjnego.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 258. Data: 2008-04-07 15:37:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > Jesteś największym informatycznym debilem jakiego spotkałem.
    > Próbujesz błysnąć wiedzą/inteligencją, lecz pozostawiasz po sobie
    > tylko zniesmaczenie.

    Przejąłbym się, jakbyś był choć ociupinkę kompetentny.

    > Adres mac identyfikuje urzadzenie w sieci. Teoretycznie nie powinno być
    > dwóch takich samych adresów.

    Owszem. Czyżby pojawiły się dwa takie same na dwóch różnych stacjach
    bazowych? A jeśli tak - to dlaczego nie napisałeś tego od początku?
    (cóż, to oczywiste - sam tego nie wiedziałeś, dopiero teraz jakiś
    technik ci wytłumaczył...)

    [ciach]

    > Zmiana komputera nie ma się nijak do działania sieci (czyt odbioru netu).
    > Bo nie komputer jest identyfikowany w sieci tylko WAP(APC w trybie WISP).

    Biorąc pod uwagę twoją głupotę nie takie debilizmy mogły się pojawić -
    choćby np. ograniczenie użytkownika do podpinania tylko jednego
    konkretnego urządzenia z jednym konkretnym MAC.

    Sam miałem pecha być podłączonym do takiej sieci swego czasu...
    Rozwiązanie było proste - własny router ze sklonowanym MAC (swoją szosą
    to też może być rozwiązanie twojej zagadki - ktoś sprzedał komuś swój
    stary router i zapomniał zresetować MAC).

  • 259. Data: 2008-04-07 15:38:33
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 00:41:00 +0200, Jotte napisał(a):

    > Bzdury gadasz.
    > Żadne tam "obowiązuje".
    > Netykieta to nieformalne zasady zwyczajowe.
    > Kto chce stosuje, kto nie chce
    > olewa i guzik na to poradzisz.
    O, to to. Jak z puszczaniem bąków w salonie
    i mlaskaniem przy obiedzie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 260. Data: 2008-04-07 15:45:54
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 07 Apr 2008 01:14:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jakby wiedział, to by przecież powiedział. (chyba że kompletnie chory
    > psychicznie)
    A po co?
    Można wprawdzie odrzucić założenie, że pytacz (dowolny)
    z premedytacją nie opisuje stanu faktycznego i
    doszukiwać się w jego wersji uchybień itd. Można
    dodatkowo dowolne pytanie na psp traktować jako
    odskocznię do dywagacji o sposobie wychowywania dzieci,
    hodowli psów czy zabezpieczania sieci. Wtedy to
    faktycznie problem nie prawny, a psychiczny.
    Tylko po co?

    --
    pozdro
    poreba