  • 221. Data: 2008-04-06 10:34:39
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Szolek pisze:
    > http://tnij.org/azzc

    Czyli twoj sygnal radiowy idzie od twojego AP do twojego routera
    (malego), a z tamtad do klientow skretka?

    Faktycznie - kodów WEP wtedy nie znają, jeśli się nie dobiorą do routera.

    Jak w takim trybie wykryłeś, że ktoś się włamał? Ktoś się podpiął z
    nowym kablem do jednego z routerów?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 222. Data: 2008-04-06 10:36:51
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    qwerty pisze:

    > Nie, bo nikt u mnie w pobliżu nie ma wpa2. Jednak dla twojej informacji
    > jest ona do złamania.

    Jakieś źródła? Bo złamanie AESa byłoby dość ważnym wydarzeniem...

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 223. Data: 2008-04-06 11:13:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > ?

    Wcześniej uporczywie unikałeś opisania, jak wygląda organizacja twojej
    sieci. Ergo - nie wiedziałeś, jaka ona jest i dopiero teraz ktoś ci
    mniej-więcej wytłumaczył.

    > Nie tylko od tego jest arpwatch...
    > Poczytaj dokladnie manuala.

    Nie chce mi się. Nie będzie się też chciało żadnemu policjantowi ani
    sędziemu. To TY masz wykazać, że faktycznie jesteś pokrzywdzony. Bo póki
    co to możesz mieć np. urojenia.

    Dotrze wreszcie do ciebie, że przy takim podejściu nie tylko nie
    doprowadzisz do ukarania złodzieja (jeśli to faktycznie złodziej) ale
    jeszcze narazisz się na oskarżenie o robienie sobie jaj z urzędników
    państwowych?

    > Twe rozumowanie mnie przerasta. Wyjasnij ja 5 latkowi o co Ci chodzi
    > w tej wypowiedzi.

    Przeciętnie inteligentny 5-latek będzie zdawał sobie sprawę, że jego
    słowo nie staje się ciałem i że bez konkretnych dowodów wiarygodność
    takiego zeznania jest niewielka. Bo równie dobrze to ktoś może uparcie
    twierdzić, że widział cię molestującego 8-latka. Chyba byś nie chciał
    zostać skazanym tylko dlatego, że ktoś (kto może ciebie nie lubi) coś
    powiedział?

    [ciach]

    > Konkretne dowody?
    > logi - kamera

    Logi zawierające CO?

    > smigajaca poczta - jego poczta w wyrzuconych smieciach

    Nie wyrzucona, tylko przechwycona przez ciebie. Czyli przyznajesz się do
    własnego przestępstwa.

    > mac karty - odcisk buta

    Czyli twoi klienci nie mogą zakładać innych butów ani chodzić w nich do
    sąsiadów?

    > pomiar geolokalizacyjny - ściezka jaką wydeptał do swego domu.
    >
    > Czego chcesz wiecej? Od 2 dni tlumacze Ci jak chlop krowie na rowie
    > ze mam 100% dowody...

    A ja ci nie wierzę i domagam się ich przedstawienia.

  • 224. Data: 2008-04-06 11:23:06
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak w takim trybie wykryłeś, że ktoś się włamał? Ktoś się podpiął z nowym

    Pudlo
    wan-serwer-ap-apc(tryb wisp)-klient
    klient odbiera neta radiowo
    zamiast karty wifi ma ap wifi w trybie wisp

    Szolek

  • 225. Data: 2008-04-06 11:30:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kocureq pisze:

> [...]
    >
    > Faktycznie - kodów WEP wtedy nie znają, jeśli się nie dobiorą do routera.
    >
    > Jak w takim trybie wykryłeś, że ktoś się włamał? Ktoś się podpiął z

    Z tego, co mu się "wymsknęło" (bo otwartym tekstem uparcie nie chce
    pisać), to wykrył nowy MAC podłączony do takiego AP. I potem taki sam
    podłączony do innego AP parę kilometrów dalej.

    Co póki co może oznaczać tylko to, że klient kupił sobie laptopa i
    czasem pracuje u siebie, a czasem u swojej panienki.

    Widać Szolek zazdrości, że on nie ma dziewczyny i mieszka u mamusi ;)

  • 226. Data: 2008-04-06 12:18:05
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:1tnmc5-acg.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Wcześniej uporczywie unikałeś opisania, jak wygląda organizacja twojej
    > sieci. Ergo - nie wiedziałeś, jaka ona jest i dopiero teraz ktoś ci
    > mniej-więcej wytłumaczył.

    Za dużo disneya...

> [...]
    > doprowadzisz do ukarania złodzieja (jeśli to faktycznie złodziej) ale
    > jeszcze narazisz się na oskarżenie o robienie sobie jaj z urzędników

    Nie jestes policjantem, sadem, prokuratorem etc, abym musial Ci
    dokladnie wyjasniac jak sie namierza zlodzieji. Tym bardziej
    tego nie zrobie na publicznym forum, bo potencjalni zlodzieje
    beda wiedziec jak sie ustrzec przed karą.

> [...]
    > że widział cię molestującego 8-latka. Chyba byś nie chciał zostać skazanym
    > tylko dlatego, że ktoś (kto może ciebie nie lubi) coś powiedział?

    Czyli nie wyjasnisz...
    Nie potrafisz?

    > Logi zawierające CO?

    Wszystko co robisz w sieci...

    > Nie wyrzucona, tylko przechwycona przez ciebie. Czyli przyznajesz się do
    > własnego przestępstwa.

    Zachwyca mnie Twój tok rozumowania...

    > Czyli twoi klienci nie mogą zakładać innych butów ani chodzić w nich do
    > sąsiadów?

    Pomocy!!!
    Dostajesz kluczyk do nowego auta. Czy kluczem od domu odpalisz
    samochod?
    Dostajesz zestaw do odbioru cyfry. Czy dekoderem od polsatu odbierzesz
    tv z cyfry?
    Dostajesz modem do DSL TP. Czy modemem od neostrady uruchomisz
    usluge internet DSL?
    Dostajesz bilet do kina Apollo, czy na tym bilecie wejdziesz do Multikina?

    Kiedy kur.. zrozumiesz ze nie da sie bez flashowania (czytaj łamania
    crackowania etc) podpiąć do sieci jesli jestes nieautoryzowany.
    Jak mam Ci wyjaśnić, że marchewką zamka nie otworzyć?
    Jak mam Ci wyjaśnić ze zamek cyfrowy do otwarcia potrzebuje
    kodu który znam tylko ja i zapisuje go w specjalnych uzadzeniach,
    klent nie ma do tego dostępu.

    W dupie mam Twoje domagania.

  • 227. Data: 2008-04-06 12:35:54
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:9tomc5-feg.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]
    > pracuje u siebie, a czasem u swojej panienki.
    > Widać Szolek zazdrości, że on nie ma dziewczyny i mieszka u mamusi ;)

    Szklana kula Endrju jakzwykle ma skazę. Wpływ bajek Disneya daje
    sie zauważyć w jego prostym toku rozumowania.
    Nie zdaje sobie ten żyjący w małym wymaginowanym świecie królewny
    śnieżki i hefalumpów chłopiec, że aby dostać się do AP, trzeba znać
    2 parametry:
    SSID oraz WEP.

    Każde z tych parametrów są inne dla każdego z AP wiec klient, który
    se kupił laptopa nie ma możliwości podłączenia się w innym miejscu
    sieci (czyt do innego AP).
    Niestety wielokrotna próba wytłumaczenia temu biednemu chłopcu
    o co chodzi, jest jak tłumaczenie byłemu vice premierowi o przyzwoitości.

    Kolejny przypadek "informatyka" czerpiącego z wiedzę "Bajtków".

    Szolek

  • 228. Data: 2008-04-06 12:50:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Pudlo
    > wan-serwer-ap-apc(tryb wisp)-klient
    > klient odbiera neta radiowo
    > zamiast karty wifi ma ap wifi w trybie wisp

    Fizycznie dostęp do klucza mają, więc pytanie jest tylko, jak trudno
    jest dorwać się do konfiguracji AP... Przy twoim podejściu do
    rzeczywistości nie zdziwiłbym się, jakby hasło było standardowe albo w
    stylu 12345 ;)

  • 229. Data: 2008-04-06 12:50:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > W dupie mam Twoje domagania.

    No to spierdalaj.

  • 230. Data: 2008-04-06 13:31:58
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > No to spierdalaj.

    ROTFL, widze, ze dyskusja nabiera mocy :D:D:D